Gå til innhold

First respons early respons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg en ladning med disse testene fra e-bay. Måtte teste en for moro, vet det er alt for tidlig 8dpo, så den ble negativ.😁

Det jeg lurer på er om noen har noe erfaring med disse testene? Har de mye skyggestreker, eller kan man stole på dem innenfor fristen? Bedre enn Clearblue? 

Legger ved bilde jeg tok for moro skyld.

IMG_2987.JPG

IMG_2995.JPG

Anonymkode: 8519f...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt disse og jeg er skikkelig testetøs :-D

Jeg opplevde aldri skyggestreker på disse. Jeg hadde prøverørsbehandling og testet jevnt. Testet med både denne og clearblue plus.

First respons slo ut tidligere enn cb :-D

Anonymkode: e1719...ed4

Skrevet

Så du mener de er til å stole på? Jeg hører så mye negativt. Her er test fra i kveld. 

IMG_3124.JPG

IMG_3125.JPG

IMG_3127.JPG

Skrevet

Hei igjen :-D

Jeg har aldri hatt skyggestreker på first repons, men det har jeg som sagt på cb sine.

Jeg synes det er litt vanskelig å se strek på disse testene - jeg tror jeg kan ane en, men av erfaring så synes jeg det er vanskelig å få med på bilde helt i starten når streken så vidt er synlig.

Jeg la mine inn på countdowntopregnancy.com. Der kunne jeg se de i ulike fargenyanser og lettere å se. 

Men ser du en strek på selve testen er jeg helt sikker på at du er gravid :-D

Har du testet deg i dag?

X'er fingrene for deg <3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei igjen :-D

Jeg har aldri hatt skyggestreker på first repons, men det har jeg som sagt på cb sine.

Jeg synes det er litt vanskelig å se strek på disse testene - jeg tror jeg kan ane en, men av erfaring så synes jeg det er vanskelig å få med på bilde helt i starten når streken så vidt er synlig.

Jeg la mine inn på countdowntopregnancy.com. Der kunne jeg se de i ulike fargenyanser og lettere å se. 

Men ser du en strek på selve testen er jeg helt sikker på at du er gravid :-D

Har du testet deg i dag?

X'er fingrene for deg <3

Takk for gode ord, og ja de er vanskelige å se på bildene. Har testet i dag, og jeg ser streken mer tydelig her.

Har også dårlig erfaring med cb sine, så derfor ville jeg teste disse og bestilte på ebay. 

IMG_3220.JPG

IMG_3221.JPG

IMG_3222.JPG

Skrevet

Ser du en strek? Streken vises ikke på bildet Iallefall :-/

Anonymkode: dc175...ba9

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du en strek? Streken vises ikke på bildet Iallefall :-/

Anonymkode: dc175...ba9

Ja, jeg ser strek. Både på bildet og utenfor.

Skrevet

Syns jeg kanskje skimter en strek på ett av bildene. Men ville ikke fått opp noe håp om graviditet utifra disse bildene😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...