Gå til innhold

Nå har jeg drømt igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er særs ofte sanndrømt og får slik beskjed i forkant om ulykker og tragiske hendelser. De fleste synes dette er latterlig, forståelig nok, men noen opplever slike forvarsler, på godt og vondt. Uansett, jeg har nå drømt om en terrorhandling. Galehuset neste, jeg ser den, men du ville aldri trodd det om meg hadde vi møttes. Hendelsen må ikke være identisk som i drømmen, men har mange likhetstrekk. Tidligere har jeg drømt en til to uker før hendelser har skjedd, men da ikke så sterkt som denne og heller aldri om terror. Huff, har en voldsom guffen følelse over meg i dag. Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: d458d...636

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange ganger.

Og drømmene inntreffer alltid få dager senere. En sjelden gang går det et par uker.

Jeg holder det for meg selv. Jeg vet at ingen tror meg. Men du skal vite at jeg vet hvordan det er. Det er en helvetes byrde.

Fikk du en følelse av hvor det var? Jeg har tidligere sett ting både i USA og England, noen ganger får man ikke helt følelsen av hvor det skjer.

Husker jeg så tsunamien i 2004, 2 dager før den kom. Ante ikke hvor den kom, visste bare at det var en katastrofe. 

Klem til deg

Anonymkode: 57034...a7a

Skrevet

Jeg så en slags karusell(?) med store vogner, nesten som tebanevogner. Mange barn i alle aldre, men også en del voksne. Det lå i nærheten av vann, muligens en vannpark, og et kjøpesenter. Jeg "så" gjerningsmannen. Han stod i en mengde utenfor, delvis utkledd. Kunne ikke se noe om hvor, men det var fleste hvite der og jeg drømte på norsk. Det har jeg heller ikke for vane. 

Skrevet

Jeg har hatt en drøm som ligner på din. Men jeg husker ikke så mye fra den.

Husker kaos. Men ikke hendelsen. Mye barn og voksne. Og jeg husker manglende lemmer. En mor som manglet en arm, for eks. Husker ikke mye fra det. Vet ikke om det er samme som din. 

Skrevet

Google pariserhjul i Wien.  Den har sånne store vogner.

Fy, så guffent da.  

Anonymkode: c6307...df4

Skrevet

Så vemmelig.. Drømt nylig? 

Trodde jeg ville møte bare hets her inne, men du reddet sannelig dagen. Håper jeg har jinxet hendelsen nå. Har aldri verken skrevet eller sagt noe når jeg har hatt disse drømmene.

Skrevet

Liseberg?

Anonymkode: 4a4f4...538

Skrevet

Dette var utrolig ekkelt å lese.. har det på samme måten, og har drømt noe av det samme.. iflg min drøm så tenker jeg København 😥

Anonymkode: 8a161...254

Skrevet

Jeg blei syk av drømmene mine for et par år siden. Jeg tørte ikke sove, gikk våken i flere døgn. For jeg viste hva som ville skje om jeg sovnet. Jeg drømte om venner/familie. 

Drømte at bestevenninna mi døde brått, og dagen etterpå fekk jeg besøk på døra 😢 

Men kom meg heldigvis ut av det. 

Nå drømmer jeg mest om ting som skal skje. 

Drømte om et fly som styrta i havet, jeg sto oppå ei fjellklippe og såg alt, dagen etterpå var det forside på vg.

drømt at mannen brakk foten, det skjedde. 

Drømte om at mannen blei skada i hånden. Han fekk yrkesskade der i fjor.

Har og drømt om ting som ikke har skjedd (enda?)

at hurtigruta (kan vere en annen)  blei plyndra i Sognefjorden, folk og barn hoppet ned fra dekk. 

Russiske fly som kommer flyvende inn i Norge. Sto 4 tall på vingen, dumme meg skrev ikke det ned😤 

Norge er korrupt 🙄

Vannstanden vil øke kraftig, jeg sto på altanen og fisket 🤣 

En STOR orkan vil snart komme, større en Dagmar. 

Kall meg gjerne gal, jeg kan innrømme det sjøl 😅

Anonymkode: 3fa6b...0b0

Skrevet

Jeg føler meg like gal. Og det gjør alle andre som opplever det😂

Det er derfor jeg ikke sier noe. Folk tror du er syk i hodet. 

Men jeg skulle likt å vite meningen bak disse drømmene. Hvorfor skal vi vite det? 😳

Skrevet

Jeg skrev et innlegg istad om nesten det samme, bare at her går det på magefølelsen som plager meg. Det føles nesten som angst! Så dette innlegget nå. Veldig spesielt at det ble to innlegg om slike 6. sanser på samme dag

Anonymkode: 3ae80...c85

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler meg like gal. Og det gjør alle andre som opplever det😂

Det er derfor jeg ikke sier noe. Folk tror du er syk i hodet. 

Men jeg skulle likt å vite meningen bak disse drømmene. Hvorfor skal vi vite det? 😳

Forvarsel tenker jeg 🙊 

Anonymkode: 3fa6b...0b0

Skrevet

Havnet selvsagt bak en likbil da jeg hadde et ærend i sted. Takk for den liksom! 

Har en følelse av norden, men vet ikke hvorfor. Det dukker opp små bilder innimellom, akkurat som om jeg forsvinner inn i drømmen igjen i våken tilstand. Kanskje det er disse bildene som gir meg følelsen. Ekkelt er det i alle fall. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev et innlegg istad om nesten det samme, bare at her går det på magefølelsen som plager meg. Det føles nesten som angst! Så dette innlegget nå. Veldig spesielt at det ble to innlegg om slike 6. sanser på samme dag

Anonymkode: 3ae80...c85

Har også den velkjente magefølelsen. Vet hvem og hva som er galt når noen ringer, sover urolig og får beskjed om noe dagen etter, sitter i sofaen og vet at nå skjedde det noe så jeg noterer meg klokkeslettet osv. Men dette er på en måte annerledes. Med magefølelsen vet jeg ting på forhånd. Med disse drømmene opplever jeg tingene på forhånd. Akkurat som om jeg er der, noen ganger i drømmen, andre ganger som observatør, lenge før det jo faktisk skjer. Denne gangen var jeg i drømmen, men sammen med to av barna. Kanskje det er det som gjør det så freaky. Satt i vognen og møtte blikket til gjerningsmannen. Og jeg kjenner veldig stor forskjell på mareritt og slike forvarsler. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så vemmelig.. Drømt nylig? 

Trodde jeg ville møte bare hets her inne, men du reddet sannelig dagen. Håper jeg har jinxet hendelsen nå. Har aldri verken skrevet eller sagt noe når jeg har hatt disse drømmene.

Ja det er faktisk kun få dager siden.

Håper vi tar feil ❤️

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er faktisk kun få dager siden.

Håper vi tar feil ❤️

• 3 uker senere...
Skrevet
På 7.9.2017 den 12.24, Anonym bruker skrev:

Jeg er særs ofte sanndrømt og får slik beskjed i forkant om ulykker og tragiske hendelser. De fleste synes dette er latterlig, forståelig nok, men noen opplever slike forvarsler, på godt og vondt. Uansett, jeg har nå drømt om en terrorhandling. Galehuset neste, jeg ser den, men du ville aldri trodd det om meg hadde vi møttes. Hendelsen må ikke være identisk som i drømmen, men har mange likhetstrekk. Tidligere har jeg drømt en til to uker før hendelser har skjedd, men da ikke så sterkt som denne og heller aldri om terror. Huff, har en voldsom guffen følelse over meg i dag. Flere som har opplevd dette?

Hvordan går det, hi? Har drømmen din slått til?

Anonymkode: 4231d...97c

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som nevnt, jeg håpet å jinxe handlingen ved å fortelle om det. Kanskje gikk det, kanskje ikke. I drømmen var frykt viktigste element, og jeg så aldri en eksplosjon. Det eneste som har skjedd på den fronten er følgende link og jeg håper det blir med det i lang lang tid. https://www.nrk.no/urix/ny-mistenkt-pagrepet-etter-london-terror-1.13692756

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei det har den visst ikke... Ikke særlig overraskende...

Anonymkode: af122...b64

Skrevet

Jeg også er sanndrømt og har en sterk intuisjon. Jeg har arvet dette etter min mor. Hun har det enda sterkere.

Hun ble varslet sin mors død, en gjeng unggutter som omkom i bygda og mye mer.

Jeg ble bla varselet min manns selvmord. Visste at det kom til å skje, men ikke akkurat når. 

Jeg ble også varslet min fars død, ikke i drøm, men i våken tilstand - og rakk han derfor 5 min før han døde.

jeg har alltid visst at det vil skje noe alvorlig med min eldste sønn, og det har det også gjort, men vet at noe verre kommer. 

Det er slitsomt å leve med. 

Anonymkode: ddd43...449

• 4 måneder senere...
Skrevet
På 23.9.2017 den 17.35, Anonym bruker skrev:

Nei det har den visst ikke... Ikke særlig overraskende...

Anonymkode: af122...b64

Nei. Regner med vi kan puste lettet ut nå :) 

Anonymkode: cf106...4db

Skrevet

I lys av alle "seerne" her på sida, så burde vi nå ha fått se utslaget?

På 23. september 2017 den 17.22, Anonym bruker skrev:

Som nevnt, jeg håpet å jinxe handlingen ved å fortelle om det. Kanskje gikk det, kanskje ikke. I drømmen var frykt viktigste element, og jeg så aldri en eksplosjon. Det eneste som har skjedd på den fronten er følgende link og jeg håper det blir med det i lang lang tid. https://www.nrk.no/urix/ny-mistenkt-pagrepet-etter-london-terror-1.13692756

Hvis du mener du kan jinxe handlingene ved å fortelle om dem, bør du jo starte hver eneste dag med å fortelle folk hva du drømte. Det er din plikt.

Anonymkode: e1b85...8f8

Skrevet

Jeg har sanndrømt jeg og. Utrolig ekkelt da det er store ulykker, og detaljene er helt likt. Drømte mye oftere da jeg var yngre. Nå er det sjelden. Men vi skulle vært i Thailand under tsunamien, bodd på hotell rett ved stranden. Jeg fikk en ekkel følelse, og vi avbestilte. Forhindret og faren til barna fra en stygg ulykke. Har og drømt at jeg skulle kræsje med en spesifikk bil. En ganske sjelden bil, så de ytterst få gangene jeg så den bilen, kjørte jeg ekstremt forsiktig, lå jeg bak den, stoppet jeg første mulige sted, og tok en pause. Ble ingen ulykke.

Anonymkode: 8cd42...6bb

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sanndrømt jeg og. Utrolig ekkelt da det er store ulykker, og detaljene er helt likt. Drømte mye oftere da jeg var yngre. Nå er det sjelden. Men vi skulle vært i Thailand under tsunamien, bodd på hotell rett ved stranden. Jeg fikk en ekkel følelse, og vi avbestilte. Forhindret og faren til barna fra en stygg ulykke. Har og drømt at jeg skulle kræsje med en spesifikk bil. En ganske sjelden bil, så de ytterst få gangene jeg så den bilen, kjørte jeg ekstremt forsiktig, lå jeg bak den, stoppet jeg første mulige sted, og tok en pause. Ble ingen ulykke.

Anonymkode: 8cd42...6bb

Du må  vre det ondeste mennesker jeg har hørt om hvis du viste at den tsunamien ville komme uten å sette himmel og jord i bevegelse for å advare folk.

Anonymkode: ff18a...487

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må  vre det ondeste mennesker jeg har hørt om hvis du viste at den tsunamien ville komme uten å sette himmel og jord i bevegelse for å advare folk.

Anonymkode: ff18a...487

Som om du ville trodd på det, hvis noen sa "Jeg har drømt om en tsunami". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...