Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Blir bekymret over en mor i klassen. Hun er alenemor, hun ser sliten ut, kommer usminket og bustete på håret når hun leverer og henter. Hun og barnet går til og fra skolen hver dag...... har fått kontakt med en annen mor som har barn som har gått i samme barnehage som hennes barn. Den andre moren forteller at denne moren har gått ned drastisk i vekt de siste årene og at hun alltid har sett så sliten ut. Grunnen til at de går er fordi mor ikke har jobb eller førerkort. Dessuten bor de i kommunal leilighet. Kjenner jeg blir bekymret over at mitt barn går i klasse med barnet hennes. Barnet hennes virker ok, leker med de andre. Men alikevel føler jeg det er noe som ikke stemmer med denne moren. Burde jeg snakke med klasselæreren? Om mitt barn foreksempel blir bedt i bursdag til hennes barn tør jeg ikke la han dra dit. Anonymkode: a80b4...e16
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Dette må være et tulleinnlegg. Tenkte først du var bekymret for hennes ve og vel. Men hvordan i all verden tar ditt barn skade av Dette? Anonymkode: 8f08b...b59
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Dette er garantert tull. Anonymkode: ce708...c56
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir bekymret over en mor i klassen. Hun er alenemor, hun ser sliten ut, kommer usminket og bustete på håret når hun leverer og henter. Hun og barnet går til og fra skolen hver dag...... har fått kontakt med en annen mor som har barn som har gått i samme barnehage som hennes barn. Den andre moren forteller at denne moren har gått ned drastisk i vekt de siste årene og at hun alltid har sett så sliten ut. Grunnen til at de går er fordi mor ikke har jobb eller førerkort. Dessuten bor de i kommunal leilighet. Kjenner jeg blir bekymret over at mitt barn går i klasse med barnet hennes. Barnet hennes virker ok, leker med de andre. Men alikevel føler jeg det er noe som ikke stemmer med denne moren. Burde jeg snakke med klasselæreren? Om mitt barn foreksempel blir bedt i bursdag til hennes barn tør jeg ikke la han dra dit. Anonymkode: a80b4...e16 Håper virkelig du tuller. Nei, du burde verken hindre barnet ditt i å dra i bursdag dit eller baksnakke moren til klasselæreren. Det du heller burde gjøre er å være normalt hyggelig og vennlig når du møter dem, og kanskje invitere sønnen på besøk til dere. Anonymkode: 27bed...aba
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Dette var et dårlig trolleinnlegg Anonymkode: 0cd25...a5f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Ja du må for all del ikke slippe barnet ditt hjem til en som går til skolen og har en mor som er sliten. Gå-syndromet er ikke smittsomt, men kan jo aldri være for forsiktig. Sliten mor syndromet er derimot helt ufarlig for de rundt. Anonymkode: 20a24...055
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Er du ikke riktig frisk? Det kunne vært meg du snakket om. Alenemor, med kronisk sykdom som dessverre gjør meg veldig sliten og "grå". Jeg sliter med å få endene til å møtes. Jeg har ikke bil eller sertifikat, så vi går til skole hver dag. Jakken min har hull i seg og skoene tar inn vann. Kun ett barn, og vi bor ikke i kommunal leilighet. Men, ingen av disse tingene, gjør mitt hjem utrygt for ditt barn. Jeg er kanskje litt ekstra sliten, og grå. Men jeg tilbyr trygge rammer for barnet mitt. Han har alt han trenger, hovedsakelig en mor som elsker ham uendelig. Til tross for mangel på bil, penger og luksus. Heldigvis ser ikke barna verden slik du gjør. Han er populær og godt likt. Og gudskjelov har vi ikke foreldre som deg i klassen. Anonymkode: 1b315...abe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir bekymret over en mor i klassen. Hun er alenemor, hun ser sliten ut, kommer usminket og bustete på håret når hun leverer og henter. Hun og barnet går til og fra skolen hver dag...... har fått kontakt med en annen mor som har barn som har gått i samme barnehage som hennes barn. Den andre moren forteller at denne moren har gått ned drastisk i vekt de siste årene og at hun alltid har sett så sliten ut. Grunnen til at de går er fordi mor ikke har jobb eller førerkort. Dessuten bor de i kommunal leilighet. Kjenner jeg blir bekymret over at mitt barn går i klasse med barnet hennes. Barnet hennes virker ok, leker med de andre. Men alikevel føler jeg det er noe som ikke stemmer med denne moren. Burde jeg snakke med klasselæreren? Om mitt barn foreksempel blir bedt i bursdag til hennes barn tør jeg ikke la han dra dit. Anonymkode: a80b4...e16 Oi! Nei nei.. ikke ta kontakt med klasselæreren ! Du driter deg jo loddrett ut! 🙈 Jeg ville heller latt barnet mitt gått på besøk til denne jenta enn hjem til deg. Anonymkode: 0aaba...d92
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Herregud, har det rablet for deg? Jeg hadde vært mer bekymret for å sende barnet mitt hjem til deg og de verdiene dere tydeligvis har i huset enn til den mammaen du beskriver. Empati, omsorg og forståelse står høyt i oppdragelsen av mine barn, mens du er nedlatende, høy på pæra og fin på det. Din innflytelse vil jeg helst skjerme barna mine fra Anonymkode: 90f6f...535
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 Første jeg tenkte var at du skriver moren følger barnet til skolen hver dag. Så flott gjort! Så heldig barnet er som har en mor som tar den turen hver morgen Anonymkode: 59e06...e99
Himmel og hav Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Blir bekymret over en mor i klassen. Hun er alenemor, hun ser sliten ut, kommer usminket og bustete på håret når hun leverer og henter. Hun og barnet går til og fra skolen hver dag...... har fått kontakt med en annen mor som har barn som har gått i samme barnehage som hennes barn. Den andre moren forteller at denne moren har gått ned drastisk i vekt de siste årene og at hun alltid har sett så sliten ut. Grunnen til at de går er fordi mor ikke har jobb eller førerkort. Dessuten bor de i kommunal leilighet. Kjenner jeg blir bekymret over at mitt barn går i klasse med barnet hennes. Barnet hennes virker ok, leker med de andre. Men alikevel føler jeg det er noe som ikke stemmer med denne moren. Burde jeg snakke med klasselæreren? Om mitt barn foreksempel blir bedt i bursdag til hennes barn tør jeg ikke la han dra dit. Anonymkode: a80b4...e16 Så langt hadde du meg. Jeg begynte allerede å tenke at du var et godt menneske som lurte på om det var utidig å spørre om du skulle hente eller kjøre hjem barnet når det var dårlig vær, eller at du lurte på om det var frekt å spørre om hun ville arve tøy til seg selv og/eller barnet. Så kom denne delen: 1 time siden, Anonym bruker skrev: Blir bekymret over en mor i klassen. Hun er alenemor, hun ser sliten ut, kommer usminket og bustete på håret når hun leverer og henter. Hun og barnet går til og fra skolen hver dag...... har fått kontakt med en annen mor som har barn som har gått i samme barnehage som hennes barn. Den andre moren forteller at denne moren har gått ned drastisk i vekt de siste årene og at hun alltid har sett så sliten ut. Grunnen til at de går er fordi mor ikke har jobb eller førerkort. Dessuten bor de i kommunal leilighet. Kjenner jeg blir bekymret over at mitt barn går i klasse med barnet hennes. Barnet hennes virker ok, leker med de andre. Men alikevel føler jeg det er noe som ikke stemmer med denne moren. Burde jeg snakke med klasselæreren? Om mitt barn foreksempel blir bedt i bursdag til hennes barn tør jeg ikke la han dra dit. Anonymkode: a80b4...e16 Her gikk du brått fra godt medmenneske til selvsentrert hurpe. Antagelig var du det hele veien, og jeg får ta det på min egen kappe at jeg tilla deg gode egenskaper. My bad. Forresten: Nei, du skal ikke ta det opp med læreren.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #13 Skrevet 7. september 2017 Ja, synes du burde ta det opp med læreren. Vel, hvorfor ikke kalle inn til foreldremøte og samtidig invitere barnevernet så alle kan se hvilken hurpe du er! Anonymkode: 4077d...622
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #14 Skrevet 7. september 2017 Oi dette innlegget kunne jo nesten handlet om meg om det ikke var for det du skrev om kommunal bolig. Jeg er også alenemamma å går alltid med sønnen min til skolen å er usminket. Jeg ser ofte sliten ut fordi jeg sliter veldig med søvn å da blir det ikke bedre av at jeg må opp 7 hver dag Vet noen synes jeg er for tynn men føler ikke selv at jeg er det.Jeg har heller ikke førerkort og er uten jobb frem til mandag Men regner med innlegget ikke handler om meg likevel ettersom du nevner at de bor i kommunal leilighet. Anonymkode: 261de...2cd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 Ordløs! Er det MULIG å være så stygg i tankegangen?! Fy f...! Anonymkode: b8d0a...ffd
n74 Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oi dette innlegget kunne jo nesten handlet om meg om det ikke var for det du skrev om kommunal bolig. Jeg er også alenemamma å går alltid med sønnen min til skolen å er usminket. Jeg ser ofte sliten ut fordi jeg sliter veldig med søvn å da blir det ikke bedre av at jeg må opp 7 hver dag Vet noen synes jeg er for tynn men føler ikke selv at jeg er det.Jeg har heller ikke førerkort og er uten jobb frem til mandag Men regner med innlegget ikke handler om meg likevel ettersom du nevner at de bor i kommunal leilighet. Anonymkode: 261de...2cd Kanskje HI endret noen detaljer for ikke å avsløre seg selv😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #17 Skrevet 7. september 2017 Nei, jeg tror det er smartere for deg å skifte fokuset ditt, til å prøve å oppdra ungen din til å ikke få de samme fordommene som du har. For det er ditt barn som er i faresonen for å bli ett dårlig menneske, ikke det andre barnet som går til skolen og har en mor som ikke sminker seg. Fysj Anonymkode: ca8ea...678
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #18 Skrevet 7. september 2017 Du må ha levd et veldig skjermet liv... Anonymkode: 20c45...948
MammantilNurket Skrevet 7. september 2017 #19 Skrevet 7. september 2017 Skandaløst! Foreslår steining ved soloppgang ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå