Gå til innhold

Hvor møttes du og mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt å høre. 

Er alene her så ingen historie her dessverre. 

Anonymkode: bf135...813

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes på et vorspiel, hvor vi dro på samme fest etterpå. Det ble flere slike kvelder kan jeg si😉

Anonymkode: dc4e6...042

Skrevet

Internett!

Anonymkode: e0523...860

Skrevet

I 5.klasse på barneskolen 😎 barneskolekjærester, single på ungdomsskolen og kjærester igjen på vgs. Nå 30år, gift og tre barn ❤

Skrevet

Vi ble introdusert av felles familie.

Hans bror er inngiftet i min familie.

Anonymkode: c72bb...a58

Skrevet

På jobb fest. Ville ikke dra egentlig, tenkte det ble altfor lang tur. Har aldri hatt det så koselig da😍 Men vi ble ikke offisielt kjærester før 4 måneder senere.

Anonymkode: 17626...51c

Skrevet

I et 30 årslag.

Ble samboere etter 3 uker, vært sammen i 12 år og gift i 4 år. 

Skrevet

På trening, han var instruktøren min😄❤️

Anonymkode: f41da...e20

Skrevet

På byen. Han kjente en av mine venninner og insisterte på at hun måtte introdusere oss. Snakket hele kvelden, delte taxi hjem men dro hver til vårt siden jeg hadde blitt flink pike 😅 Datet i noen uker før han klarte å overbevise meg om å satse. Nå har vi vært sammen i 5 år og har barn nr 2 på vei, planlegger bryllup i 2019 😊

Skrevet

På u.skolen. Min første store forelskelse. Han kom ut av et klasserom, jeg hadde aldri sett han før, men det var som et lyn slo ned i meg. 

Våre veier skiltes etterhvert, men vi glemte hverandre aldri. I alle år sendte han meg julekort og bursdagshilsen.

Om 8 dager gifter vi oss❤️

Skrevet

Sommerfest på jobben ( 11 år siden) :) 

Anonymkode: 6c426...19a

Gjest Marge Simpson
Skrevet

På et utested.

Kjærlighet ved første blikk og det har vært oss siden❤️

Skrevet

På jobb. Syntes han var spennende da vi møttes første gang. Så kom forelskelsen snikende på etterhvert.

Anonymkode: 88c9d...b98

Skrevet

Vi så hverandre på en restaurant og gikk på hverandre etter 14 dager og kjente igjen hverandre, hang litt sammen et par år uten å bli sammen.... ble sammen 8 år etterpå senere. 2 barn og forlovet nå

Å

Anonymkode: 68d85...73e

Skrevet

Barneskolen! Ble sammen da vi var 19, er nå 34, gift og har tre barn.

Anonymkode: bd4c0...a6f

Skrevet

På et hotell på Kreta. Vi var naboer. I dag feirer vi at vi har värt sammen i 9 år. Gift i snart 7 år og har 2 barn!

Skrevet

På Svalbard. 😊 Vi jobbet der begge to....

Anonymkode: 78edb...4bc

Skrevet

Så kjekt å høre. 😊 Mange fine historier. Hører gjerne flere. 

HI

Anonymkode: bf135...813

Skrevet

Jeg var på feire til et vennepar i 3 uker. Bestekompisen hans var hos dem hele tiden, så for at han skulle få treffe kompisen sin måtte han komme dit. Vi tålte ikke tryne på hverandre til å begynne med. Nå har vi vært sammen i 10 år, gift i 3 og har 3 barn 😂

Anonymkode: 0b5a3...a80

Skrevet

Møttes på byn, flyttet sammen kort tid etter. Nå gift og straks 2 barn.

Skrevet

Glade 2000-tallet dette. Vi møttes på IRC for de som husker det. Oppdaget at vi bodde i samme nabolag. Møttes på et utested:)

Anonymkode: 9b1c0...71d

Skrevet

På et utested 👍 jeg var da alenemor til en 2 åring. Ble kjærester noen uker senere 😊 nå har vi vært sammen i 9 år. Har hus, hund og en liten sønn sammen. 

Anonymkode: 31806...41d

Skrevet

På Fru Lundgreens i Trondheim! Biljard og Audioslave på jukeboksen 😍

Anonymkode: cd5b1...13a

Skrevet

På et utested. Vi kom i prat, og så viste det seg at vi bodde rett i nærheten av hverandre. Vi delte taxi hjem og nå har vi vært gift i 24 år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...