Gå til innhold

Så betatt av mannen til bestevenninna mi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er gift...

Dette er jo bare fantasier, men til mer jeg tenker på det, desto verre blir det! Vi har så utrolig god kjemi, og nå når han har pappaperm samtidig som at jeg har perm så kommer han trillende hit nesten hver dag. Det er så ubehagelig, for jeg vet ikke hva jeg skal si... Vi har kjent hverandre i mange år, men plutselig så har det blitt "rart" mellom oss.

Jeg tenker IKKE på utroskap!!! Jeg lurer bare på hva jeg skal gjøre for å bli kvitt disse dumme følelsene.. jeg blir gal!! Og jeg føler at han har det slik og. 

Andre som har vært i samme situasjon? Jeg er forresten lykkelig gift.

Anonymkode: 0b858...57f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skader det å være litt betatt, da? Så lenge du har det bra med mannen din og ellers trives i hans selskap, må det vel bare være deilig at det kiler litt i magen når du møter denne mannen? Jeg tenker at det tidsnok vil gå over uansett, dersom det ikke mates på noen annen måte enn at dere har det hyggelig med barna. 

Skrevet

Kanskje tilbringe mindre tid alene sammen, til det går over? Det er rett og slett for mye som står på spill til å bare la det flyte og gå til noe skjer..

Skrevet

Uff... kan jo ikke si noe til han.. Vi sitter liksom bare der og prater om alt. Men i det siste har her vært litt sånne pinlige pauser og blikk. Får knapt sove om natta. 

Jeg må rett og slett bare holde meg opptatt fremover! Noe ligger i lufta, og det er helt fryktelig. 

Skrevet

Det som mates det vokser. Kutt ut alenetid med han..så går det nok over.

Anonymkode: 17850...eb5

Skrevet

Heter barnet hans noe på s? 

Anonymkode: a8279...f84

Skrevet

Enig med de som sier at du ikke bør mate dette. Du må ikke møte ham hver dag. 

Anonymkode: 68d44...3fd

Skrevet

Jeg kan ikke svare på hva barnet heter, eller hvilken bokstav navnet begynner på da.

Jeg får holde avstand! 

Skrevet

Du har løpetid, kvinne. Hold beina samlet og munnen lukket, så skal det helst gå godt ;-) 

Når man nærmer seg 30-årsalderen blir man fyrrig. 

Anonymkode: d2e00...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...