Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Som jeg skal ha på høgskole. Vurderer virkelig å ta en halv sobril for å roe nervene. Må prøve det først da før foredraget. Noen med erfaring med sobril før slike ting? Anonymkode: 41c23...6dc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Det ville jeg ikke gjort. Det blir bedre med trening, og hvis du har stålkontroll på det du skal si. Kjør gjennom foredraget noen ganger før du skal holde det. Jeg husker første gang jeg skulle holde foredrag foran et fullsatt auditorium på universitetet. Det vil si; jeg husker at jeg skulle holde det, men absolutt ingenting fra selve foredraget. Jeg var så redd at jeg ikke fikk sove flere netter på forhånd. Nå er jeg vant, og det går mye bedre. Holder forelesninger og presentasjoner av forskningen min flere ganger i året. Begynner faktisk å like det, og det ville jeg aldri trodd for noen få år siden😊 Lykke til! Husk at publikum stort sett er snille og ønsker deg alt vel! Anonymkode: cde56...249
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Det er ikke alltid den skrekken går over. Og istedenfor sobril, som jeg regner med du har fått av legen til dette bruket, kan du be legen om betablokkere. Da blir du ikke så fysiologisk påvirket av nervene dine under presentasjonen. Anonymkode: d0867...727
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Enig med hun over om betablokkere, hjelper meg også ☺️ Anonymkode: 29986...5fc
MammantilNurket Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Nei, nei, nei. Sobril skal nytes sammen med at glass vin etter foredraget. Når du skal forelese må du være skjerpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå