Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Starter i ny jobb den 1., og har blitt bedt bort den 13., noe som tilsier at jeg må ha fri denne dagen siden jeg må reise 6 timer med tog. Er det feil av meg å sende melding til ny sjef og spørre om det er OK? Anonymkode: 5c868...151
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Med mindre det er bryllup eller lignende, så hadde jeg droppet det Anonymkode: d03d6...5ed
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 Det høres ut som en veldig tynn årsak til fri. Jeg hadde droppet det. Man søker ikke permisjon for å dra på besøk! Hadde det vært en gyldig grunn, som time hos lege, tilvenning i barnehage, begravelse eller utdanning/kurs er det noe annet. Anonymkode: 0f389...20a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Nei, med så tynn grunn, synes jeg det gir et dårlig førsteinntrykk Anonymkode: e4c40...9d5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Nei. I ny jobb er du tilstede om du ikke blir veldig syk eller dine nærmeste dør. Har man barn bør man ha en partner eller avtale med barnevakt ved barns sykdom de første mnd. Noe annet er useriøst Anonymkode: 3db53...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå