Gå til innhold

Hvilken kokebok for barn vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke kokebøker barna dine har og om du vil anbefale dem? Tittet litt på en i butikken, men syntes den var litt for avansert og også med noen ingredienser jeg ikke hadde hørt om. Den var utenlandsk og oversatt tydeligvis. Kokeboka er til ei jente på 11 som har lyst til å lære å lage mat men som ikke har prøvd noe annet enn baking hittil. Vil gjerne høre både om gode og dårlige (det siste så jeg ikke gjør et bomkjøp)...

Anonymkode: efa4e...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mange (fra loppemarked de fleste) og jeg syns egentlig ingen av dem er veldig gode. De fleste bærer preg av å være dårlige i utgangspunktet, så oversatt.

Barna har ikke prøvd det, men jeg har sett på matstart.no selv og jeg syns de sidene virker bra. 

Anonymkode: c89f6...247

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har mange (fra loppemarked de fleste) og jeg syns egentlig ingen av dem er veldig gode. De fleste bærer preg av å være dårlige i utgangspunktet, så oversatt.

Barna har ikke prøvd det, men jeg har sett på matstart.no selv og jeg syns de sidene virker bra. 

Anonymkode: c89f6...247

Skal titte på Matstart.no, takk for tips! Hadde likevel vært greit med en bok også, fint å sitte og bla i for inspirasjon og lett å ta med seg på kjøkkenet når man skal lage noe. Trist at det lages så få gode (om noen) kokebøker for barn. Håper noen vet om en god kokebok!

Anonymkode: efa4e...042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...