Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #1 Skrevet 6. september 2017 Hyl, rop, skriking og det høres ut som jaging og smell hos naboen... Er dette normalt med småbarnsfamilier? Jeg har et barn og vi snakker, sjeldent og aldri heves stemmen her. Anonymkode: 7fd15...328
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #2 Skrevet 6. september 2017 Helt normalt hos familier ned mer enn ett barn ja Anonymkode: 4f5ed...379
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #3 Skrevet 6. september 2017 😂 Ja, ikke uvanlig hvor det bor flere barn! Anonymkode: a62c4...20e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Helt normalt. Når bare ett av barna er hjemme er det rene idyllen her. Bordskikk, matro, harmoni og dempete stemmer i fornuftige samtaler. Føles som å være på spa. Med alle hjemme derimot .. Hyl, krangling, tårer, roping og alle manerer glemt. Føles som å være i en krigssone. Anonymkode: eef88...b9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Oi, ikke vant til det her... Det ropes sjeldent. Bor i mellom to andre familier med flere barn også, aldri opplevd det som beskrives der. -Og tror ikke at vi har noe "superisolering" på husene våre altså ☺️ Anonymkode: 9931a...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, ikke vant til det her... Det ropes sjeldent. Bor i mellom to andre familier med flere barn også, aldri opplevd det som beskrives der. -Og tror ikke at vi har noe "superisolering" på husene våre altså ☺️ Anonymkode: 9931a...c2b Kan jeg sende mine på forbedringsanstalt til deg? Så får jeg dem tilbake som rolige, avbalanserte og harmoniske yogier? Anonymkode: eef88...b9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg sende mine på forbedringsanstalt til deg? Så får jeg dem tilbake som rolige, avbalanserte og harmoniske yogier? Anonymkode: eef88...b9e Vet ikke om jeg orker det akkurat nå, men har to naboer som har det likt du kan høre med...?! -Evt flytte til gata vår, kanskje det er noe i lufta. For all del, jeg har smelt hånda i bordet et par ganger og sagt tydelig "nå er det nok mas!" ...det var da 3åringen lurte på om jeg "klitta" nå, mamma?! Hæ? "Var det å klitte, mamma?!" ...Ah, han tenkte på klikke. Det hender advarsel om at hvis ikke de hører nå så klikker jeg 😂🙈 Men skriking, hyling, smelling med dører osv skjer ikke... Ikke spør om oppskrift, for jeg aner ikke annet en at jeg bare ikke har tillat det. (Kommer selv fra et voldelig hjem og orker ikke skriking og hyling) Anonymkode: 9931a...c2b
MammantilNurket Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 Vi har ett barn. Det er sykt stille hos oss. Tidvis så stille at Herr Sønn kommenterer det. Tidvis så stille at jeg må sjekke at barnet faktisk er der ... Naboens datter er høysensitiv og har en haug søsken. Hun har åpen invitasjon til oss og kommer når hun trenger å ha det stille. Da sitte hun i sofaen, klapper en katt og drikker saft.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om jeg orker det akkurat nå, men har to naboer som har det likt du kan høre med...?! -Evt flytte til gata vår, kanskje det er noe i lufta. For all del, jeg har smelt hånda i bordet et par ganger og sagt tydelig "nå er det nok mas!" ...det var da 3åringen lurte på om jeg "klitta" nå, mamma?! Hæ? "Var det å klitte, mamma?!" ...Ah, han tenkte på klikke. Det hender advarsel om at hvis ikke de hører nå så klikker jeg 😂🙈 Men skriking, hyling, smelling med dører osv skjer ikke... Ikke spør om oppskrift, for jeg aner ikke annet en at jeg bare ikke har tillat det. (Kommer selv fra et voldelig hjem og orker ikke skriking og hyling) Anonymkode: 9931a...c2b Hehe, da flytter vi til ditt nabolag. Neida, det høres jo ut som det er skikkelig Texas her, men det er ofte rolig altså. Jeg er ganske rolig, smeller ikke med dører og skriker ikke. Mannen er også rolig og avbalansert. Men disse sønnene våre krangler en del om dagen og kan bli så eitrande forbanna på hverandre. Men innimellom er de bare glad i hverandre også :-) Anonymkode: eef88...b9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #10 Skrevet 6. september 2017 6 minutter siden, MammantilNurket skrev: Vi har ett barn. Det er sykt stille hos oss. Tidvis så stille at Herr Sønn kommenterer det. Tidvis så stille at jeg må sjekke at barnet faktisk er der ... Naboens datter er høysensitiv og har en haug søsken. Hun har åpen invitasjon til oss og kommer når hun trenger å ha det stille. Da sitte hun i sofaen, klapper en katt og drikker saft. Kan jeg komme også? Stillhet, katt og saft (mener egentlig vin) høres deilig ut :-) Anonymkode: eef88...b9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #11 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe, da flytter vi til ditt nabolag. Neida, det høres jo ut som det er skikkelig Texas her, men det er ofte rolig altså. Jeg er ganske rolig, smeller ikke med dører og skriker ikke. Mannen er også rolig og avbalansert. Men disse sønnene våre krangler en del om dagen og kan bli så eitrande forbanna på hverandre. Men innimellom er de bare glad i hverandre også :-) Anonymkode: eef88...b9e Høres ut som normal søskenkjærlighet 😊 Hold ut! -Og husk å skrive ned episoder til konf taler og bryllup, det er da vi foreldre får vår "hevn" 😜 Anonymkode: 9931a...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #12 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som normal søskenkjærlighet 😊 Hold ut! -Og husk å skrive ned episoder til konf taler og bryllup, det er da vi foreldre får vår "hevn" 😜 Anonymkode: 9931a...c2b Kranglet mye med søsteren min i oppveksten, og nå er vi verdens beste venner. Hun er vel den eneste jeg har kranglet mye med, for jeg krangler egentlig aldri. Krangler ikke med mannen engang. Hehe, ja det kan bli mange morsomme poenger til taler etter hvert :-) Anonymkode: eef88...b9e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #13 Skrevet 6. september 2017 Vi har 4 barn og til tider er det roping (hylskriking), slossing og smelling og jaging her også. Spesielt etter skoletid når alle kommer hjem ganske sliten med skikkelig ulvehunger. Akkurat nå er bare et av barna hjemme og det er stille som graven. Klokken 20 kommer de resterende hjem fra diverse aktiviteter. Da blir det nok full krangel om hvem sin tur det er til å dusje først. Det er da han som sitter stille her nå, springer inn på badet mens søstrene krangler, låser døra- og roper at han skal bruke laaaaaang tid på å bæsje. Selvfølgelig etterfulgt av en ond latter. Når alt har roet seg og de tre er perlevenner igjen, så kommer nok eldstemann inn å skal ha hjelp med en oppgave. Selvfølgelig en oppgave som han har hatt dager og uker på og som han ikke har begynt på fordi han hadde "glemt" den, og som har innleveringsfrist i morgen. Og selvfølgelig akkurat når jeg skal til å legge meg. Da er det jeg som hyler og roper og sloss og smeller og jager. I hvert fall inni meg Elsker den uperfekte perfekte ungeflokken min Anonymkode: add22...b98
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #14 Skrevet 6. september 2017 Nå er det ikke barna som står for hovedbråket... men mor som kjefter (grov i målet) til barna enten hylgråter, eller du hårer paniske skrik og at de løper. At søsken krangler er en ting, men når mor roper ut og kaller barna negative navn er det vel ikke normalt? Anonymkode: 7fd15...328
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 Nei, det er ikke normalt. Høres trist ut. Har det foregått lenge? Anonymkode: c2905...48c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke normalt. Høres trist ut. Har det foregått lenge? Anonymkode: c2905...48c Jeg har bodd ca 2 år her, så det har vært slik i alle fall den tiden. Har venner som har vurdert å ringe bekymringmelding, men så er de redd for jeg skal få problemer med naboen (de tenker på barnet mitt) da naboen høres ekstremt aggressiv ut Anonymkode: 7fd15...328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå