Gå til innhold

Ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvor lenge gikk det fra dere ble henvist av fastlege til dere fikk innkalling til OUL? Kanskje spesielt interessert i dere som tilhører Stavanger Universitetssykehus, men alle svar er av interesse! *Venter utålmodig ved postkassa* 

Anonymkode: f2ae7...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stavanger tar inn i uke 19-20 slik jeg forstår det, det tar litt tid å få timen. 

Anonymkode: 2f87f...dd3

Greit å vite; takk for svar! Er halvannen uke siden fastlegen skulle bestille for meg. Hun henviste også til GU (celleprøve) og jeg bestilte jordmortime samme dag. Begge de brevene fikk jeg etter bare et par dager. Derfor syntes jeg ul-innkallingen tok så lang tid å få i forhold. Må nok bare smøre meg med tålmodighet en stund til. 

Anonymkode: f2ae7...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 7.9.2017 den 17.24, Anonym bruker skrev:

Greit å vite; takk for svar! Er halvannen uke siden fastlegen skulle bestille for meg. Hun henviste også til GU (celleprøve) og jeg bestilte jordmortime samme dag. Begge de brevene fikk jeg etter bare et par dager. Derfor syntes jeg ul-innkallingen tok så lang tid å få i forhold. Må nok bare smøre meg med tålmodighet en stund til. 

Anonymkode: f2ae7...4e8

Jeg gikk også å venta, ringte til sykehuset og så viste det seg at de ikke hadde mottatt noen henvisning 🙈 

Anonymkode: 7b07f...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk også å venta, ringte til sykehuset og så viste det seg at de ikke hadde mottatt noen henvisning 🙈 

Anonymkode: 7b07f...c1f

Wops... Men er redd det er det som har skjedd her også. Sendte melding til legekontoret på helsenorge.no på onsdag siden jeg visste jeg ikke fikk tid til å ringe de neste dagene. Har ikke fått svar. Må visst bare lage tid på mandag i løpet av arbeidsdagen og få ringt enten sykehus eller legekontor. Føler det drøyer litt vel lenge nå. Er godt inni 16. uke, så jeg synes timen burde være avklart nå!

Anonymkode: f2ae7...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ble henvist til ordinær UL ved SUS av fastlege forrige onsdag. Logget inn på vestlandspasienten.no på fredagen og da stod det at henvisningen var mottatt og til vurdering. På tirsdagen stod det at jeg var tildelt time i oktober. Så om du ikke finner noe info der høres det ut som de ikke har fått henvisningen? 

Anonymkode: e2a58...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei!

Jeg ble henvist til ordinær UL ved SUS av fastlege forrige onsdag. Logget inn på vestlandspasienten.no på fredagen og da stod det at henvisningen var mottatt og til vurdering. På tirsdagen stod det at jeg var tildelt time i oktober. Så om du ikke finner noe info der høres det ut som de ikke har fått henvisningen? 

Anonymkode: e2a58...a86

Nei, står ingenting der. Har sjekket flere ganger :-/

Anonymkode: f2ae7...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...