Gå til innhold

Har du snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Barna maser om at jeg må få det, men jeg ser ikke helt vitsen. Hva er fordelen med det? Enda et sosialt medie å forholde seg til. 

Anonymkode: 9ecf9...01d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjekt å se kva venner gjør på. I tillegg bruker vi ofte Snap til å invitere folk med på ting og kommuniserer der istedenfor på messenger.

Anonymkode: 52806...f05

Skrevet

Jeg har snapchat og synes det er artig. Har ikke lagt til kjempemange, men har min søster og svigerinner+de nærmeste venninne mine og mannens bestekompiser der. Gøy å se hverdagsglimt og hva folk gjør på, enten det er oppussing, turer eller bare noe morsomt som skjedde på butikken.

Anonymkode: d68d2...55e

Skrevet

Ja. jeg syns snap er en måte å enklere holde kontakten i det daglige med venner og familie som jeg ikke nødvendigvis ville ringt og skrevet meldinger med sånn med mindre det var noe spesielt. Små hverdagsglimt her og der, og det er koselig. Når i tillegg ungene lettere på snap enn meldinger virker det som - de er flinkere å åpne snaps og svare på disse enn på meldinger.

Anonymkode: 057dc...aec

Skrevet

Hatt det lenge nå. Det er gøy! De aller fleste vennene og de i familiene våre er aktive på snap. Mye mer enn på fb og insta. Koselig oppdateringer fra folks liv, mye morsomme bilder, og videoer. 

Følger i tillegg en del snap kanaler, som feks snapkollektivet og kostholdsdamene 

Anonymkode: a3745...3db

Skrevet

Nei. Har det, men tror jeg sletter hele greia. Mye bedre å sende en mms hvis man absolutt vil dele et bilde med noen. 

Anonymkode: dda26...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...