Gå til innhold

Jeg bli så fort gammel..! 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 år, og helt til i fjor har jeg blitt spurt om leg på polet. Men i år har virkelig årene kicket inn! Plutselig har jeg fått masse grå hår, og de øker fort. Linjene i ansiktet har blitt mye tydeligere, og jeg får vondt i ryggen hele tiden. Hadde ikke trodd det skulle komme så brått! Er det flere som opplever det slik?

Anonymkode: 84c45...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det slik etter 40. Følte jeg ble "gammel" over natten. Hadde nok litt med at jeg var inne i en vanskelig periode, med en dødssyk i familien... Nå har ting begynt å roe seg, og jeg føler og ser bra ut. 

Anonymkode: d8b02...219

Skrevet

Jeg så også ung ut helt til jeg var omtrent på din alder. Etter et år med fire spontanaborter ble jeg derimot plutselig gammel. Trist!

Anonymkode: 1a560...a79

Skrevet

Å nei😱, jeg er 33 og blir fremdeles spurt om leg på polet, kanskje det samme skjer med meg😭

Anonymkode: 77b52...696

Skrevet

Jeg er 31 år og føler dette året har rynkene kommer og linjene i ansiktet er annerledes... men jeg har alltid sett mye yngre ut i følge andre. Kanskje jeg ser ut som min alder nå.. får ta meg en tur på polet å se hva de sier 😅

Anonymkode: 03d1e...14f

Skrevet

Interessant dere som skriver at kriser virket inn; for jeg har selv opplevd en utenkelig, fryktelig krise det siste året 🙁. Sånn sett er grå hår og rynker det minste av mine bekymringer. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Interessant dere som skriver at kriser virket inn; for jeg har selv opplevd en utenkelig, fryktelig krise det siste året 🙁. Sånn sett er grå hår og rynker det minste av mine bekymringer. 

Hilsen HI 😉

Skrevet

Samme her. Jeg har plutselig fått flere rynker i ansiktet, poser under øynene, litt mer snurpete munn, og er generelt stiv og verkende overalt. 

Jeg har også gått igjennom et tøft år, der jeg blant annet har mistet mamma, og har måttet gjennomgå to traumatiske operasjoner. Det er vel ikke så rart at sånne ting preger oss både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: 1b345...ceb

Skrevet

Det er nok mer krisen som spiller inn enn selve alderen din. Jeg var igjennom helt grusomme opplevelser da jeg var 22, så plutselig ut som jeg var minst 15 år eldre over natta..var hoven i ansiktet, men likevel "innsunken", tydelige linjer i ansiktet og generelt i dårlig form.

Det er nå åtte år siden, og jeg ser vanlig ut igjen, tok nesten et år før det stabiliserte seg. Nå ser jeg yngre og freshere ut enn noengang.

Anonymkode: aa708...c27

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har forresten gått igjennom et hyperemesissvangerksap og ufattelig lite søvn. Så kan jo spille inn. Men det høres ut som du har opplevd noe verre. Lei for hva du har måttet oppleve. Sender deg en god klem. ❤️

Anonymkode: 03d1e...14f

Skrevet

ikke ha krise! spis marint collagen + ekstra med hyaluronsyre.  det strammer opp huden og fjerner linjer - selv på meg som er 50 år.

Anonymkode: 01b0d...c89

Skrevet

Jeg ble gammel etter at jeg fikk barn. Rynkete, sliten i leddene og ja... tøft for kroppen dette!

Anonymkode: c3713...293

Skrevet

Jeg er 30 år og mange blir overrasket når jeg sier det. Får ofte høre at jeg ut som jeg er maks 25 år. Samtidig ser jo alle at jeg ikke er 20 år. Ser linjer under øynene hvis jeg ser meg nært i speilet

Anonymkode: 3cc04...965

Skrevet

Grått hår hadde jeg når jeg var 18år. Ble aldri spurt om legg før jeg ble atten eller etter. Når jeg fikk barn som 20åring ble jeg plutselig spurt og har blitt spurt lenge. De siste åra har jeg nok forfalt endel, mye styr hjemme for å få hverdagen til å gå rundt. I sommer ble det samlivsbrudd og vips blir jeg spurt om legg igjen. Jeg ser vist så mye frechere og yngre ut sier de rundt meg. Jeg føler meg 40år eldre omdagen, for alt er bare ett kaos uten like hjemme. Men de kan nok ha noe rett med utseende, for kiloene har rast av, jeg driter i p få hverdagen til å gå rundt hjemme (mine unger har full kontroll på alt, så jeg må igrunn ikke passe på de. Er det tomt for dopapir sender de mld til meg om jeg er på jobb eller de går i butikken og kjøper selv. De andre de kan gjerne bli sittende på do til noen kjøper dopapir. Så på disse områdene gir jeg faen omdagen, de har nå finni ut hvor lye jeg egentlig har gjort og hvor mye jeg har hatt kontroll på. Han kommer seg ikke på jobb engang. ) så det har nok mye med hvordan utseende er omdagen. Igrunn veldig hyggelig at folk sier det, men hvorfor er ikke så hyggelig egentlig. Gleder meg til det kapittelet er helt ferdig og en ny deilig hverdag kan begynne. 

Anonymkode: 2ea50...013

Skrevet
På 6.9.2017 den 22.07, Anonym bruker skrev:

Grått hår hadde jeg når jeg var 18år. Ble aldri spurt om legg før jeg ble atten eller etter. Når jeg fikk barn som 20åring ble jeg plutselig spurt og har blitt spurt lenge. De siste åra har jeg nok forfalt endel, mye styr hjemme for å få hverdagen til å gå rundt. I sommer ble det samlivsbrudd og vips blir jeg spurt om legg igjen. Jeg ser vist så mye frechere og yngre ut sier de rundt meg. Jeg føler meg 40år eldre omdagen, for alt er bare ett kaos uten like hjemme. Men de kan nok ha noe rett med utseende, for kiloene har rast av, jeg driter i p få hverdagen til å gå rundt hjemme (mine unger har full kontroll på alt, så jeg må igrunn ikke passe på de. Er det tomt for dopapir sender de mld til meg om jeg er på jobb eller de går i butikken og kjøper selv. De andre de kan gjerne bli sittende på do til noen kjøper dopapir. Så på disse områdene gir jeg faen omdagen, de har nå finni ut hvor lye jeg egentlig har gjort og hvor mye jeg har hatt kontroll på. Han kommer seg ikke på jobb engang. ) så det har nok mye med hvordan utseende er omdagen. Igrunn veldig hyggelig at folk sier det, men hvorfor er ikke så hyggelig egentlig. Gleder meg til det kapittelet er helt ferdig og en ny deilig hverdag kan begynne. 

Anonymkode: 2ea50...013

Ehh...

Hva prøver du å si?????

Anonymkode: f6213...054

Skrevet
På 6.9.2017 den 15.07, Anonym bruker skrev:

ikke ha krise! spis marint collagen + ekstra med hyaluronsyre.  det strammer opp huden og fjerner linjer - selv på meg som er 50 år.

Anonymkode: 01b0d...c89

Nøyaktig hva skal man spise?

Anonymkode: 6cc20...6c7

Skrevet

Haha. Kjenner meg igjen. Skjedde noe mellom 38 og 40. 

Jeg ser nok forfallet best selv, folk sier de tror jeg er rundt 36-37. Jeg er 42 nå. 

Jeg har alltid hatt fin hud, alltid fått komplimenter for at jeg ser ut som babyface. De har opphørt nå da. 😂😂😂

Anonymkode: ba8dd...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...