Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Jeg er sykemeldt pga et kne som ikke fungerer som det skal (overbelastet). Jeg er i en jobb som man går og står hele dagen. Nå er dilemmaet, jobben skal på aktivitet (lasertagg) noe jeg skal være med på men ikke delta på siden jeg er sykemeldt. Venninnen min mener hardnakket at jeg kan uten problem delta på dette, jeg mener dette strider med sykemeldingen da jeg er sykemeldt pga kneet og ikke kan være i belastende aktivitet. Hvem har egentlig rett? (jeg ville nok ha klart en kveld med lasertagg, men synes det blir feil med tanke på helsen og sykemeldinga) Anonymkode: e5902...c8c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Hva er lasertagg? Anonymkode: e34fa...afb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Vet ikke om jeg skrev det rett Men du har på deg en vest med et laservåpen. Så deles man inn i to lag og vestene får egne farge etter hvilket lag du er på. Så løper du inn på ei bane og "skyter" laser på hverandre for å samle poeng (lyset slukker når du blir truffet), Utrolig gøy, men veldig aktivt hvis man skal delta 100%, noe jeg ikke kan motstå Anonymkode: e5902...c8c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om jeg skrev det rett Men du har på deg en vest med et laservåpen. Så deles man inn i to lag og vestene får egne farge etter hvilket lag du er på. Så løper du inn på ei bane og "skyter" laser på hverandre for å samle poeng (lyset slukker når du blir truffet), Utrolig gøy, men veldig aktivt hvis man skal delta 100%, noe jeg ikke kan motstå Anonymkode: e5902...c8c Da forstår jeg Har aldri hørt om det. Jeg er enig med deg. Et kne som er sykemeldt pga. overbelastning har ikke godt av den aktiviteten der. Det blir for mye fart, for brå retningsendringer, for brå stopp. Er du uheldig kan du også få vridninger på kneet, du kan falle, snuble osv. Du har rett - venninnen din tar feil. Hvis dere skulle danse vals hadde venninnen din hatt rett Høres veldig artig ut, forstår godt at du ikke greier å la være å delta 100 % Jeg har også en av og på-knapp på slike ting, alt eller intet. Men å være med for å se på kan du jo, det kan jo være veldig morsomt det også, og så får du med deg det sosiale også Anonymkode: e34fa...afb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 Du har rett. En aktivitet med løping, gjemsel etc passer jo ikke hvis man er sykemeldt pga dårlig kne. Det sier vel seg selv. Men hvis det er middag føre/etter kan du jo bli med👍 Anonymkode: b24a7...af7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 Du har rett Anonymkode: 1291e...1e9
prekæs Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Du har selvfølgelig rett. Din venninne er nok preget av alt som står i media om viktigheten av å holde kontakt med jobben som sykemeldt. Tror mange av de som leser slikt ikke klarer å sortere og skjønne hva som er innafor eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå