Gå til innhold

Skole melk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt det?

Anonymkode: bc7fb...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*skolemelk

Anonymkode: 003b7...5fb

Skrevet

Jeg syns det er verd det. Har to barn i barneskolen, har bestilt en kvartliter melk daglig til hver, samt en skolefrukt. Da trenger jeg bare sende brødskiver hjemmefra, men likevel får de da et fullverdig måltid.

Anonymkode: 9db9a...749

Skrevet

Ja, her brukes også en skvett av melken til frokostblanding i matboks. melken er super de gangene den når frem til skolen... ;) Leveringen av den derimot er så som så..

Anonymkode: aa09b...cfa

Skrevet

Det er det da? Her får alle 4 skolemelk,men her kan man velge mellom melk,juice,smoothie,frukt og youghurt. Så de har variert i løpet av uken. Barna er veldig fornøyd! :)

Anonymkode: 0e757...92a

Skrevet

Jeg synes det. Da får barna noe godt å drikke til skolelunsjen, og på varme dager får de i hvert fall i seg litt væske (har barn som lett "glemmer" å drikke når det er varmt). Men det forutsetter jo at barna er glade i melk, da. ;)

Anonymkode: d2e56...270

Skrevet

Det kommer jo an på barnet om det er verdt det eller ikke. Sønnen min kom hjem med en uåpnet melk hver dag, så jeg avbestilte den ganske fort. Bestilte smothie og yoghurt annenhver dag i stedet, og det forsvinner. :)

Anonymkode: d95b3...995

Skrevet

min sønn elsker melk hjemme å får lik melk på skolen som han nekter å drikke dessverre. Nå får han smoothie på skolen istedenfor å den er visst veldig god :)

Anonymkode: 0cda3...d95

Skrevet

Mine barn som aldri har likt å drikke melk hadde det vært helt bortkastet for, de hadde ikke drukket det.

Kunne godt ha bestilt smoothie og yoghurt om det var en mulighet, men her har skolen bestemt at melk skal være eneste mulige alternativ.

Anonymkode: a3b5f...ec9

Skrevet

Så lenge barna liker melk, så er det absolut verdt det. Guttungen hadde det hele skoletiden. Jentungen hadde de de første årene, men kom ofte hjem med uåpnet melk. Gikk ikke så lang tid før jeg avbestilte den. Nå kom hun lykkelig hjem med skriv om andre alternativer til melk, men det gjaldt ikke på vår skole, så hun ble litt skuffet da.

Anonymkode: 0d1bd...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...