Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt med en mann 3 ganger. 

Skrev med han i helgen. Ser har lest meld, men ikke svart meg. 

Har egentlig tenkt at visst jeg ikke hører fra han så får det bare være. 

Ville dere gjort det samme eller? Håper på tips. 

Anonymkode: 615ea...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer han ikke lar du det ligge ja

Anonymkode: 2f30b...067

Skrevet

Enig med første som svarer. En mann som ikke viser særlig interesse er som regel ikke interessert nok.

 

Anonymkode: b84ba...ad3

Skrevet

Virker som han ghoster deg. 

 

Anonymkode: 2572b...522

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Virker som han ghoster deg. 

 

Anonymkode: 2572b...522

Hva mente du med det? 

Anonymkode: 615ea...742

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mente du med det? 

Anonymkode: 615ea...742

Overser meg, mente du? 

Anonymkode: 615ea...742

Skrevet

Ser filmen "he's just not in to you", og går videre :) 

Anonymkode: b56f1...e64

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ser filmen "he's just not in to you", og går videre :) 

Anonymkode: b56f1...e64

"He's just not that in to you" var tittelen, Sorry 😊

Anonymkode: b56f1...e64

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"He's just not that in to you" var tittelen, Sorry 😊

Anonymkode: b56f1...e64

Mener jeg har sett den filmen for mange år siden. 

Er gjerne rett. 😔

Anonymkode: 615ea...742

Skrevet

En mann som er interessert, viser det tydelig! Så om han ikke svarer (innen rimelig tid) er han nok ikke særlig interessert dessverre..

Anonymkode: b7a05...f3b

Skrevet

Dette var på lørdag. Ikke hørt noe. 

Stemmer vel gjerne. Litt skuffet kjenner jeg. 

Anonymkode: 615ea...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...