Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Har vært litt med en mann 3 ganger. Skrev med han i helgen. Ser har lest meld, men ikke svart meg. Har egentlig tenkt at visst jeg ikke hører fra han så får det bare være. Ville dere gjort det samme eller? Håper på tips. Anonymkode: 615ea...742
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Svarer han ikke lar du det ligge ja Anonymkode: 2f30b...067
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Enig med første som svarer. En mann som ikke viser særlig interesse er som regel ikke interessert nok. Anonymkode: b84ba...ad3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #4 Skrevet 6. september 2017 Virker som han ghoster deg. Anonymkode: 2572b...522
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #5 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Virker som han ghoster deg. Anonymkode: 2572b...522 Hva mente du med det? Anonymkode: 615ea...742
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #6 Skrevet 6. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mente du med det? Anonymkode: 615ea...742 Overser meg, mente du? Anonymkode: 615ea...742
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #7 Skrevet 6. september 2017 Ser filmen "he's just not in to you", og går videre Anonymkode: b56f1...e64
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #8 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ser filmen "he's just not in to you", og går videre Anonymkode: b56f1...e64 "He's just not that in to you" var tittelen, Sorry 😊 Anonymkode: b56f1...e64
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #9 Skrevet 6. september 2017 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: "He's just not that in to you" var tittelen, Sorry 😊 Anonymkode: b56f1...e64 Mener jeg har sett den filmen for mange år siden. Er gjerne rett. 😔 Anonymkode: 615ea...742
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #10 Skrevet 6. september 2017 En mann som er interessert, viser det tydelig! Så om han ikke svarer (innen rimelig tid) er han nok ikke særlig interessert dessverre.. Anonymkode: b7a05...f3b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2017 #11 Skrevet 6. september 2017 Dette var på lørdag. Ikke hørt noe. Stemmer vel gjerne. Litt skuffet kjenner jeg. Anonymkode: 615ea...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå