Gå til innhold

Gutter i 6.klasse og oppover - fritidsaktiviteter

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som ikke går på fotball. Fortsetter de med sine fritidsaktiviteter evt hvilke aktiviteter? Min har gått på svømming i mange år og han begynner nå å bli lei. Jeg kan forstå det og han kommer nok ikke til å "satse" på idretten.

Anonymkode: dbc35...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste sønnen min gikk på turn og freerun/parkour helt til 8.klasse, så hadde han et par år med bare egentrening før han meldte seg inn i et studio og tar der spinningtimer, løper på mølle og løfter litt vekter

Nest eldste går i 8.klasse nå og spiller innebandy

Anonymkode: bc23a...ab7

Skrevet

Seiling, sparkesykkel/skateboard på rampe, CrossFit og annen egentrening driver mine på med hvertfall. De er 13 og 16. 

Anonymkode: b51db...eea

Skrevet

Min 6. Klassing spiller også fotball da, men i tillegg spiller han håndball og driver med downhill sykling. Bruker også en del tid på bensindrevne radiostyrte biler. (Ikke noe organisert, men en gjeng på 5-6 gutter som kjører sammen og vi bytter på hvem foreldre som er med. 

Sønnen vår er også med som "hjelpetrener" for lillebroren sitt lag i fotball.

Anonymkode: 32b31...e72

Skrevet

Spiller fotball her også, men også innebandy. Han vil gjerne satse, så må nå velge en idrett om ikke så lenge. Hver av idrettene krever for mye til å kunne satse på begge! 

Går i 6. klasse.

Skrevet

Mine må uansett alder ha noe fysisk. Samme hva, men noe må de ha! Og påmeldte ting må avsluttes, så kan de bytte. Trenger ikke bli verdensmester, bare de ikke blir sittende inne på ræva resten av livet :)

Anonymkode: 50f53...44e

Skrevet

Poden her har aldri gått på fotball, men satser aktivt på alpint. Går i 6.klasse. Sommerhalvåret er det barmarkstrening to ganger i uka. Vi vurderer også om han skal starte med friidrett.

Anonymkode: 2cc6c...1e8

Skrevet

Min går på kulturskolen, hvor de holder på med film og animasjon. Så er det klatring. Er 12 år.

Anonymkode: babf9...95c

Skrevet

11 år og er aktiv i speideren, samt går på ishockey.

Anonymkode: b418f...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...