Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Jeg tåler hormonprevensjon veldig dårlig. Får voldsomme reaksjoner av f.eks p-piller. Vurderer derfor kobberspiral! Er denne helt sikker? Vi har hatt vansker med å få barn to ganger (brukt flere år hver gang), men vi vil absolutt ikke risikere flere barn. Er det mye ubehageligheter i etterkant? Hvilke plager kan man forvente seg? Hvordan kan mensen bli? Mer/mindre - miste den helt? Anonymkode: 278e5...afd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Det eneste som er helt sikkert er a la være å ha sex. Jeg har blitt gravid på kobberspiral, men jeg har hatt kobberspiral i mange år nå, og det har bare vært det ene uhellet. Det skal også nevnes at jeg blir gravid bare av å se på en mann, så jeg er nok en av de få som faktisk kan og blir gravid på all form for prevensjon. Har ikke hatt noen plager. Mistet menstruasjon i over et år en gang, men det var nok ikke på grunn av kobberspiralen. Ellers er menstruasjonen min uendret. Anonymkode: 6a2e2...abb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Legen min ville ikke gi meg den pga fare for graviditet utenfor livmor. Har du prøvd Cerazette? P stav? Hormon spiral. Alle er mindre hormoner i. Evt brukt ladycomp med kombinasjon med kondom. Anonymkode: 5e6a0...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå