Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 Situasjonen her jeg bor er slik: Vi vasker oppgangen på rundgang, altså jeg vasker når jeg skal, de andre når det passer dem og klager på meg for bagateller (altså gangen er ikke ren midt på vinteren 3-4 dager etter vask med full trafikk i oppgangen) Nå er det også ikke lov med dyr i oppgangen heller, noe jeg er veldig fornøyd med pga allergi. Ene naboen har skaffet seg hund, noe jeg vil i utgangspunktet reagere på siden de går inn og ut med den mye om dagene, som da er normalt. Jeg vurdere og gå i vaskenekt for å unngå at jeg blir ødelagt i huden på grunn av hunden. Hva ville dere egentlig ha gjort? Anonymkode: b9a98...ebb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Ærlig talt....bruk hansker. Anonymkode: 2cc50...6d0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ærlig talt....bruk hansker. Anonymkode: 2cc50...6d0 Hvis jeg vil at huden på hendene skal gå i oppløsning ja... Har jobbet innen renhold og kom meg ut av yrket på grunn av at jeg ikke kan bruke hansker (og ryggen tålte det ikke helt) Anonymkode: b9a98...ebb
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Du fremstår som tverr og vanskelig.. Det finnes hansker for oss med hudproblemer og! Anonymkode: 3cd61...7be
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Glemte å si at det sikkert er fullt mulig å leie inn vaskehjelp om du ikke gidder å vaske selv. Anonymkode: 3cd61...7be
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg vil at huden på hendene skal gå i oppløsning ja... Har jobbet innen renhold og kom meg ut av yrket på grunn av at jeg ikke kan bruke hansker (og ryggen tålte det ikke helt) Anonymkode: b9a98...ebb Antakelig kan du bruke bomullshansker som du får kjøpt på apoteket inni gummihansker. Det finnes også blå gummihansker på apoteket som er allergivennlige. Jeg tåler ikke vanlige gummihansker, men jeg tåler apoteket sine. Har også brukt løsningen med bomullshansker inni vanlige gummihansker. Jeg ville ikke ha gjort meg vanskelig på grunn av hunden, hvis jeg var deg. Det er slitsomt å ha et dårlig forhold til naboene. Anonymkode: f2d05...2d4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Antakelig kan du bruke bomullshansker som du får kjøpt på apoteket inni gummihansker. Det finnes også blå gummihansker på apoteket som er allergivennlige. Jeg tåler ikke vanlige gummihansker, men jeg tåler apoteket sine. Har også brukt løsningen med bomullshansker inni vanlige gummihansker. Jeg ville ikke ha gjort meg vanskelig på grunn av hunden, hvis jeg var deg. Det er slitsomt å ha et dårlig forhold til naboene. Anonymkode: f2d05...2d4 Forholdet mellom oss er elendig i utgangspunktet, så det er ingen bekymring. Skal "tyste" på henne til å starte med, da vi alle har i kontrakten at dyrehold er ikke lov. Anonymkode: b9a98...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå