Gå til innhold

Lønn butikkmedarbeider og lønn helsesekretær


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som jobber fulltid i butikk som vil fortelle hvor mye de tjener i året?

 

samme med de som jobber som ufaglært helsesekretær? :-)

 

må bytte yrke, og har dessverre ikke noen utdannelse og falle tilbake på.  

Anonymkode: e51d5...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du får jobb som helsesekretær uten utdanning. Ihvertfall ikke i spesialisthelsetjenesten. 

Men utdanningen er bare 6 mnd på fagskole, da.

Anonymkode: f82f8...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 200 kr timen pluss tillegg for kveld og helg i butikk. Det er litt over tariff, pluss litt trynetillegg, men jeg har jo da full ansiennitet og masse kunnskap og erfaring som er verdifull for arbeidsgiver. Uten ansiennitet vil du ikke få mer enn ca 160 kr timen pluss tillegg.

Her ser du fjorårest tariff, den har økt litt i år:

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=733

Anonymkode: 4dcf8...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er autorisert helsesekretær og jobber på sykehus. De på jobben som ikke har noe utdannelse, men jobber med det samme som meg tjener akkurat det samme. Eneste jeg får er 5000kr ekstra i året som kompetansetillegg. 

Vi steg ikke så mye i lønn i år,men fra 1.6-2016 var lønnen med 0 års ansiennitet 305 000, 4 år:335 000, 8 år: 341 000, 10 år: 392 000

Anonymkode: aec63...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke du får jobb som helsesekretær uten utdanning. Ihvertfall ikke i spesialisthelsetjenesten. 

Men utdanningen er bare 6 mnd på fagskole, da.

Anonymkode: f82f8...0c7

På sykehus får hun nok det. På min avdeling er det kun jeg og to andre som er autorisert helsesekretær, en har gått 6 mnd på kurs og er medisinsk sekretær, resten har ingen relevant utdanning eller ingen utdanning. Vi er 21 som jobber som sekretærer.

Anonymkode: aec63...136

Lenke til kommentar