Gå til innhold

Mannen med på g.u.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt med mannen inn til g.u.? Synes legen det var Ok? 

Anonymkode: 9f5e0...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt med mannen til innvendig ultralyd, men aldri til gu, nei. Hvorfor i all verden skal han være med på noe sånt?

Anonymkode: a74b4...562

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man ha med en mann på det, og hvorfor vil en mann det?

Anonymkode: 8a50a...3e5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har hatt med mannen til innvendig ultralyd, men aldri til gu, nei. Hvorfor i all verden skal han være med på noe sånt?

Nei, jeg er så sykt nervøs så lurte på å ha han med. 

Skrevet

Hvorfor??? 

Anonymkode: 64590...9a9

Skrevet

Har hatt mannen min med flere ganger. Null problem for legen, men det var ei dame der i tillegg som var litt småsur og veldig bestemt på at han skulle sitte oppe ved hodeenden i alle fall. "Han ser vel ikke noe han ikke har sett før" sa legen. :P

Anonymkode: 02307...040

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er så sykt nervøs så lurte på å ha han med. 

Så vidt jeg vet kan du selv bestemme om du vil ha med deg noen inn til legen. Forklar til legen at du er nervøs og derfor ønsker å ha mannen der, så kan jeg ikke tenke meg at det skulle bli et problem. 

Skrevet

Jeg har hatt med mannen en gang. Jeg hadde vært til vanlig gu og sjekk hos gynekolog alene da, men så fant han en svulst inni der som han henviste meg videre til sykehuset med.

Visste den måtet fjernes, men visste ikke om den var godartet. Mannen tilbød seg å bli med på sykehuset da kirurgen der skulle sjekke meg før operasjon, og det ble han. Han satt da bare ved hodeenden min mens legen tok innvendig ultralyd.

Da vi kom inn til denne gynekologen/kirurgen som jeg aldri hadde møtt før hilste han først på meg, også sa han noe sånt som "Du har med deg litt moralsk støtte ja" og hilste på mannen. Ingen som sa noe på at han var med ihvertfall.

Anonymkode: b31f5...9b7

Skrevet

Jeg har dessverre vært gravid og mistet flere ganger og har da hatt med mannen på kontroller i forbindelse med det. Har også hatt han med på utredning for gjentatte aborter. Ikke noe problem og ingen har reagert på det. Sykepleieren har lurt på om han vil være ved hodeenden eller om han vil vente bak en gardin og han har gjort litt forskjellig alt etter hvor god plass det har vært ved hodeenden, for det avhenger av hvilket rom vi har vært på. Hvis du føler deg tryggere med mannen til stede, så ta han med!

Anonymkode: 94601...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...