Gå til innhold

hvor mye bør jeg betale barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått lærlingplass i en barnehage å håper å få fast arbeidstid fra 8- 16.00.Likevel går ikke kabalen opp her ettersom SFO stenger 16.30 å han er for liten til å være hjemme alene.Tenkte å prøve å få en barnevakt som kan passe han ca en time hver dag til jeg kommer hjem. Hvor mye bør jeg betale da?

Anonymkode: 55a44...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med å finne den barnevakten. 

😂

Anonymkode: ee2a7...51c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til med å finne den barnevakten. 

😂

Hvorfor svare når du ikke har svar på det jeg spør om?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor svare når du ikke har svar på det jeg spør om?

Da vil jeg si 500kr. Hadde ikke giddet å binde hver ettermiddag for mindre. Og da med forbehold om at jeg en gang i blant ikke hadde hatt mulighet til å passe. 

Skrevet

Hør med en nabo, eldre dame i nærheten som du kjenner eller noen andre som ikke krever en formue i lønn. Hadde betalt 500 kr uken i såfall. Er snakk om en liten time og kan ikke tenke meg at barnet er så krevende i den lille timen.

Anonymkode: b3913...600

Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt, men har du undersøkt muligheten for kortere arbeidstid? 

Anonymkode: b7410...5f5

Skrevet

Vanlig takst for ungdommer er 100 kr timen, men ungdommer i dag er travle og har selv ganske fulle timeplaner så det kan være vanskelig å finne noen som vil binde seg opp hver dag. 

Sett opp en lapp på butikken, på postkassestativet e.l, er du heldig et det en tenåring i nærheten som vil ha jobben ☺️

Har en 16-åring selv som gjerne er barnevakt, det er flere av vennene som også er det. Tror alle får 100 kr timen 

Anonymkode: 4dc66...a00

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke svar på spørsmålet ditt, men har du undersøkt muligheten for kortere arbeidstid? 

Anonymkode: b7410...5f5

Nei den muligheten har jeg ikke tenkt på engang,men kunne jo hørt om det hadde vært mulig å jobbe 7 timer per dag i stedet også selvsagt bare hatt litt lengre læretid for å ta igjen den tapte tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...