Gå til innhold

Tror dere på forklaringen til Madsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ja, det jo hende det var sånn det skjedde.

Anonymkode: b6ee7...84f

Skrevet

Ja...høres ikke umulig ut. Galskap å gå fra uforsetlig drap til å partere liket..

Anonymkode: 85173...d21

Skrevet

Eh... overhode ikke.

Spent på hva det er på den PCen han nekter politiet å undersøke.

Anonymkode: ea569...405

Skrevet

Nja... Den luka kan jeg gå med på er et uhell som kan skje. Men da prøver man førstehjelp og sier i fra til nødetatene, man parterer da for faen ikke den døde! 

Anonymkode: 9b893...a28

Skrevet

Nei, overhodet ikke lit til den forklaringen!

Skrevet

Folk kan reagere forskjellig.. så det er ikke umulig.. Men jeg tror ikke på at han ikke har partert henne. 

Anonymkode: 6c39c...e7d

Skrevet (endret)

Jeg tviler, på grunn av parteringen.

Endret av Odine!
Skrevet

Absolutt ikke! 

En 70 kg tung luke trenger en god dytt for å ramle i hodet på noen. 

Strømpebukse og truse "falt " av da han løftet liket? 

Han parterte liket! 

Hevdet å ha satt henne i land. 

Var så utrolig mye som skurret med den forklaringa! 

Skrevet

Absolutt ikke. 

Falt hun fra hverandre av seg selv? Ikke søren.. 

Anonymkode: 862e8...7c4

Skrevet

Var DET forklaringen hans etter all denne tiden i tenkeboksen?! Klarte han virkelig ikke å komme på noe som høres litt mer sannsynlig ut🙄 Tror absolutt ikke på han😡

Anonymkode: 3d038...400

Skrevet

At det kan ha vært en ulykke og at han i panikk handlet som en idiot? Ja, det tror jeg på. 

Anonymkode: a07ab...9d7

Skrevet

At det hele startet som en ulykke kan jeg tro på, men resten..... Aldri verden 

Anonymkode: d2ffc...e18

Skrevet

Nei, tror ikke på det. 

Anonymkode: c0840...195

Skrevet

Nei. Blod og hår er funnet i rom i ubåten som hun ifølge ham ikke var i etter at hun døde, og trusa hennes er funnet i ubåten. Og uansett om alt annet skulle være sant, så var liket unektelig partert. Så han hev liket i sjøen, og noen andre fant det, parterte det, stakk i kroppen for at gasser skulle komme ut og tynget det ned med vekter? Eh, nei. Tror ikke på det.

Anonymkode: ffb82...010

Skrevet

Nei, han har løyet om alt hittil så ingen grunn til å stole på det han sier nå.

Anonymkode: 1ccf4...256

Skrevet

Trur null og niks på ham. 

Du parterer ikke en kropp sånn helt uten videre, særlig ikke om personen omkom pga en ulykke.

Det er heller ikke sannsynlig at klærne ramlet av da han løftet kroppen, eller at noen ANDRE parterte henne.

Det som ER sannsynlig er at han drepte henne for å skjule noe annet (voldtekt) og parterte henne for å kvitte seg med bevisene på disse handligene.

Han har sagt i retten at han lever i er åpent ekteskap, og tidligere har hatt med seg andre kvinner til ubåten for å ha sex. Han har også innrømmet at han har tatt del i mange sado-sexfester. 

Mest sannsynlig har han vel prøvd seg på noe, og hun har kjempet i mot. Det har endt i voldtekt, og så har han fått panikk over hva han har gjort. Han har drept henne for å forhindre at hun anmelder ham, og når sjokket over hva han har gjort har gitt seg, har han "ryddet" opp ved å partere og dumpe kroppen. 

Anonymkode: 44590...891

Skrevet

Nei, han har bare løyet hele tiden, så ingen grunn til å tro på det han sier nå heller.

Hvis det var slik at den luken falt i hodet hennes ville det normale vært å kontakte nødetatene. Selv om det hadde skjedd og han hadde fått sjokk som kanskje kunne gjort at han i panikk dumpet henne på sjøen, så er det ikke troverdig at han selv med et ev. sjokk hadde plutselig funnet på at han skulle partere henne. Skulle man tro at hun fikk luken i hodet og han dumpet henne, da er det ikke troverdig at en eller annen tilfeldig og splitter pine gal annen person har funnet henne og funnet ut at han/hun skulle partere liket. Når da trusen hennes er funnet i ubåten og også andre spor av henne etter hun har dødd, så tenker jeg det viser at ingenting av det han sier er troverdig.

Skremmende om det stemmer det en professor sa, at hvis ikke hodet blir funnet så kan man risikere at han går fri selv om man vet at han er skyldig. Noe med bevisføringen.

Jeg synes det er skremmende at personer som han går rundt og tilsynelatende oppfører seg normalt.

Mine tanker går til de pårørende, de er i en grusom og helt uvirkelig situasjon og jeg håper de får all den hjelp og støtte de måtte trenge <3

Anonymkode: c1006...a6c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trur null og niks på ham. 

Du parterer ikke en kropp sånn helt uten videre, særlig ikke om personen omkom pga en ulykke.

Det er heller ikke sannsynlig at klærne ramlet av da han løftet kroppen, eller at noen ANDRE parterte henne.

Det som ER sannsynlig er at han drepte henne for å skjule noe annet (voldtekt) og parterte henne for å kvitte seg med bevisene på disse handligene.

Han har sagt i retten at han lever i er åpent ekteskap, og tidligere har hatt med seg andre kvinner til ubåten for å ha sex. Han har også innrømmet at han har tatt del i mange sado-sexfester. 

Mest sannsynlig har han vel prøvd seg på noe, og hun har kjempet i mot. Det har endt i voldtekt, og så har han fått panikk over hva han har gjort. Han har drept henne for å forhindre at hun anmelder ham, og når sjokket over hva han har gjort har gitt seg, har han "ryddet" opp ved å partere og dumpe kroppen. 

Det virker vel som om politiet vel så mye mistenker at han drepte henne FOR å ha sex med henne, ikke at han ville ha sex med henne og kom til å drepe henne. Han har tydeligvis vært opptatt av sex og død. 

Forøvrig har han ikke sagt at han har hatt med seg andre kvinner til ubåten for å ha sex - han sa at han kun har hatt sex i ubåten en gang, og at det var med kona hans. Nå er det vel ingen grunn til å tro på det han sier, men det er jo ingen forbrytelse å ha sex. 

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes et eneste menneske som innerst inne tror på ham. 

Anonymkode: 3804d...5a2

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det virker vel som om politiet vel så mye mistenker at han drepte henne FOR å ha sex med henne, ikke at han ville ha sex med henne og kom til å drepe henne. Han har tydeligvis vært opptatt av sex og død. 

Forøvrig har han ikke sagt at han har hatt med seg andre kvinner til ubåten for å ha sex - han sa at han kun har hatt sex i ubåten en gang, og at det var med kona hans. Nå er det vel ingen grunn til å tro på det han sier, men det er jo ingen forbrytelse å ha sex. 

http://ekstrabladet.dk/112/peter-madsen-udspurgt-om-sm-og-kvaelningssex/6808796

Det skal være en kvinne som sier hun hadde "kvelningssex" i ubåten med ham, i tillegg til at han har hatt sex med både kona og en tidligere kjæreste der.

Og mest sannsynnlig flere andre, med tanke på alt annet han lyver om. 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han har bare løyet hele tiden, så ingen grunn til å tro på det han sier nå heller.

Hvis det var slik at den luken falt i hodet hennes ville det normale vært å kontakte nødetatene. Selv om det hadde skjedd og han hadde fått sjokk som kanskje kunne gjort at han i panikk dumpet henne på sjøen, så er det ikke troverdig at han selv med et ev. sjokk hadde plutselig funnet på at han skulle partere henne. Skulle man tro at hun fikk luken i hodet og han dumpet henne, da er det ikke troverdig at en eller annen tilfeldig og splitter pine gal annen person har funnet henne og funnet ut at han/hun skulle partere liket. Når da trusen hennes er funnet i ubåten og også andre spor av henne etter hun har dødd, så tenker jeg det viser at ingenting av det han sier er troverdig.

Skremmende om det stemmer det en professor sa, at hvis ikke hodet blir funnet så kan man risikere at han går fri selv om man vet at han er skyldig. Noe med bevisføringen.

Jeg synes det er skremmende at personer som han går rundt og tilsynelatende oppfører seg normalt.

Mine tanker går til de pårørende, de er i en grusom og helt uvirkelig situasjon og jeg håper de får all den hjelp og støtte de måtte trenge <3

Anonymkode: c1006...a6c

Men uansett er det vel ikke lov p ikke hjelpe en skadd person og dumpe liket på sjøen? Det sier han jo at han har gjort. 

Anonymkode: 528f5...14b

Skrevet

Han har tidligere løyet om hendelsesforløpet og forandret forklaring. Liket ble partert og stukket hull i slik at gasser hindret liket i å flyte opp. Det ble festet belte med jernrør rundt kroppsdeler. Vitner forteller at han er svært opptatt at sex og død og har diskutert måter å kvitte seg med lik til havs. Trusen hennes ble funnet om bord og blod og hår ble funnet i rom der han hevder at liket ikke befant seg. Han ringte ingen nødetater, men la seg til å sove et par timer med liket i naborommet fordi han var så trøtt (!) før han dumpet henne i sjøen. Kan ikke tenke meg at det finnes et menneske på denne jord som finner denne mannen troverdig.  Uansett så er han rape gal.       

Anonymkode: 77db4...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...