Gå til innhold

Venter på fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kun få dager igjen til termin og jeg er så utålmodig. Ingen tegn til at det nærmer seg fødsel, på noen måte. Er andregangs og trodde jeg skulle føde før termin, men nå ser det ikke sånn ut. Flere som går og venter? 

Anonymkode: 06be7...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!  Herregud orker ikke vente lenger😐   Er gravid med nr 4 nå,  har ikke vært så utålmodig  med de andre...    er uke 38 på mandag, hvorfor kan ikke denne ungen bare komme😣   var helt sikker på at denne skulle komme noen uker tidlig....     Så vet hvordan du har det ☺

Anonymkode: 977c2...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke til termin idag- venter med gru 😳 Enda det er nr 4, gruer jeg meg mest nå. Har lyst til å grine og angrer når jeg vet hva jeg må igjennom 🙈 Huff. Gleder meg til det er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, rød skrev:

1 uke til termin idag- venter med gru 😳 Enda det er nr 4, gruer jeg meg mest nå. Har lyst til å grine og angrer når jeg vet hva jeg må igjennom 🙈 Huff. Gleder meg til det er over. 

Hva er det du gruer deg til egentlig?  Høres kjedelig ut å gå sånn,  du går og venter på en av de beste dagene i ditt liv 🤗🙂  Ikke la smerter (som går fort over) ødelegge gleden ved å møte ditt nye barn 🙂

Anonymkode: 977c2...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke kjekt. Er smertene jeg kvier meg til- de værste på slutten... 

kommer over meg som angst som jeg ikke klarer å styre. 

Skjønner meg ikke på meg selv. 😳 

Tusen takk for gode ord, og du har så rett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, rød skrev:

Ja det er ikke kjekt. Er smertene jeg kvier meg til- de værste på slutten... 

kommer over meg som angst som jeg ikke klarer å styre. 

Skjønner meg ikke på meg selv. 😳 

Tusen takk for gode ord, og du har så rett. 

 

Ja skjønner.  Er jo ikke godt og føde! ☺  men du vet jo aldri hvordan denne fødselen blir.   Den kan bli helt annerledes enn forrige vet du.  Jeg har hatt en som var så vond at jeg holdt på å dø. Og en kjempe fin koselig fødsel. Og et keisersnitt.  Gikk helt fint det også😊  Ikke ta sorgene på forskudd!   Tenk nå har vi veldig snart en nyfødt i armene🤗

Anonymkode: 977c2...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte tre dager før termin, våknet på morgenen med rier og tolv timer senere var jenta født :-) skjedde like plutselig denne gangen som forrige. Hi

Anonymkode: 06be7...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig HI 🙂  Gratulerer!    Venter ennå her 😣  Men prøver å være positiv.   Ut kommer den jo😊   Er bare åååå lei av venting.....

Anonymkode: 977c2...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...