Gå til innhold

Høyrevelger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forholdere du deg til at "ditt" parti har gjort seg avhengig av noe slikt som Frp? Du er medansvarlig for at Frps politikk føres i Norge, du har skylda for Listhaug, gjør det vondt?

Anonymkode: d9908...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Listhaug er hovedgrunnen til at jeg vil ha en borgerlig regjering. Endelig noen som står opp mot naive sosialister.

Anonymkode: 3bace...270

Skrevet

Forståe ikke problemet. Høyre samarbeider med et parti med flinke folk. Både Listhaug, Solvik-Olsen og Sandberg gjør det godt i sine ministerposter. Har vært stolt av den samlet regjeringen den her gangen. Er du Ap velger?

Anonymkode: cee11...482

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan forholdere du deg til at "ditt" parti har gjort seg avhengig av noe slikt som Frp? Du er medansvarlig for at Frps politikk føres i Norge, du har skylda for Listhaug, gjør det vondt?

Nei, hvorfor skal det gjøre vondt?

Anonymkode: 82c2f...26b

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forståe ikke problemet. Høyre samarbeider med et parti med flinke folk. Både Listhaug, Solvik-Olsen og Sandberg gjør det godt i sine ministerposter. Har vært stolt av den samlet regjeringen den her gangen. Er du Ap velger?

Anonymkode: cee11...482

Nei.

Skrevet

Nei hvorfor skal det gjøre vondt at det sitter flinke og uredde folk i ministerposter? Etter min vurdering vil det være betraktelig verre å få en regjering som enten samarbeider eller regjerer sammen med MDG og Rødt. Ja jeg er enig i at noe av FRP sin politikk er litt ekstrem, men med tanke på måten MDG har vist seg å styre i Oslo krysser jeg alt som krysses kan for at de ikke skal få noen reell påvirkningskraft etter valget.

Anonymkode: f9f17...a57

Skrevet

Nei, Norge trenger folk som Listhaug.

Anonymkode: 3750a...e1c

Skrevet

Høyre og FRP er en bra kombinasjon det!

Anonymkode: 05976...482

Skrevet

Nei, Listhaug er en tøff dame, som gjør en utrolig god jobb!

Anonymkode: 9f858...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...