Gå til innhold

Høyre eller AP


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn 5 positive og negative punkter fra begge parti. 

 

Hvorfor syemme H eller AP.

 

hvorfor ikke? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt Støre? Jeg er oppvokst i en Ap familie, men Støre får ikke min stemme. Aldri opplevd en slik politiker. Mer opptatt av å svartmale andre partis politikk enn å forklare sin egen. Nå har de så lav oppslutning at de er avhengige av støttepartiene.....som feks. MDG. Det er ikke aktuelt for meg. "Alle skal med" holder ikke denne gangen... Blir blått i år.

Anonymkode: 1fecb...d3b

Skrevet

For meg er det viktig at FrP ikke kommer i regjering igjen, derfor er Høyre uaktuelt.

Anonymkode: 3a3f1...5ec

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det viktig at FrP ikke kommer i regjering igjen, derfor er Høyre uaktuelt.

Anonymkode: 3a3f1...5ec

Hvorfor er det viktig ?

Anonymkode: 6ecf3...3c7

Skrevet

Jeg ville heller aldri stemt på et parti som kan sette FrP i posisjon. Klar stemme til AP. 

Anonymkode: 5472b...1c5

Skrevet

Du kan ikke tenke h eller ap fordi de begynner bli idiotisk like, dessuten styrer de ikke alene. Tenk heller på du er mest enig med FrP eller sv og ta valget mellom ap og h på bakgrunn av det. Jeg synes det er enklere i hvert fall :) Godt valg!

Anonymkode: 80d31...877

Skrevet

Det er hinsides over min fatteevne at noen kan støtte et parti som gir FrP plass i regjering. Derfor: stem AP, eller i alle fall på venstresiden. 

Anonymkode: eb788...57f

Skrevet

Hvor mange "arbeidere" er det igjen i AP? Lenge siden AP var arbeiderens parti. 

Anonymkode: af3e3...33d

Skrevet

Ap ønsker å ta innhente mer skatt og avgift.  Ap vil øke skattene på en urettferdigmøte. En familie med 599 i inntekt hver (nesten 1,2 mill samlet vil få skattelette), mens en enslig med 600 000 i inntekt vil få skatteskjerpelse. Det ser ut som de må samarbeide med mdg og rødt. De hadde 8 år i flertallsregjering og klarte ikke å handle. I disse 8 årene var de beste når det kom til oljepris osv og men skatter og avgifter ble skjerpet. 

Høyre regjering har gitt 22 milliarder i skattelette (men det som de ikke sier noe om er at skatteinntektene økte med 65 milliarder). FrP har faktisk gjort en god profil i regjeringen. Solvik Olsen er den beste samferdselsminister vi har hatt. 

Høyre ønsker mer valgfrihet.  De Jar kortet ned soningskøene, helsekøene og satt tidlig innsats i skolen  

 

Anonymkode: 9815b...126

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ap ønsker å ta innhente mer skatt og avgift.  Ap vil øke skattene på en urettferdigmøte. En familie med 599 i inntekt hver (nesten 1,2 mill samlet vil få skattelette), mens en enslig med 600 000 i inntekt vil få skatteskjerpelse. Det ser ut som de må samarbeide med mdg og rødt. De hadde 8 år i flertallsregjering og klarte ikke å handle. I disse 8 årene var de beste når det kom til oljepris osv og men skatter og avgifter ble skjerpet. 

Høyre regjering har gitt 22 milliarder i skattelette (men det som de ikke sier noe om er at skatteinntektene økte med 65 milliarder). FrP har faktisk gjort en god profil i regjeringen. Solvik Olsen er den beste samferdselsminister vi har hatt. 

Høyre ønsker mer valgfrihet.  De Jar kortet ned soningskøene, helsekøene og satt tidlig innsats i skolen  

 

Anonymkode: 9815b...126

FrP har gjort en god profil? Spesielt integreringsmenisteren har utmerker seg..., vel... 🙄

Anonymkode: 80d31...877

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

FrP har gjort en god profil? Spesielt integreringsmenisteren har utmerker seg..., vel... 🙄

Anonymkode: 80d31...877

Jon Georg dale, solvik Olsen, Robert Eriksen (når han satt), siv Jensen har fått skryt av ap-mannen Bjerke, Solveig horne prøver alt hun kan å styrke fars posisjon, bortsett fra hvordan listhaug uttrykker seg så gjør hun jobben et samlet storting står for. 

Anonymkode: 9815b...126

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

FrP har gjort en god profil? Spesielt integreringsmenisteren har utmerker seg..., vel... 🙄

Anonymkode: 80d31...877

Det er 19 statsråder og du velger kun å fokusere på den ene. 

Anonymkode: 9815b...126

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er 19 statsråder og du velger kun å fokusere på den ene. 

Anonymkode: 9815b...126

Jepp. Hyler du høyest syns du best!

Anonymkode: 80d31...877

Skrevet

Antall sykehjemsplasser har gått ned med Høyre-regjeringen, det teller for meg.

Anonymkode: d26b7...5e9

Skrevet

Synes dette bildet sier alt

IMG_4199.JPG

Anonymkode: 3cf16...65f

Skrevet

Sola har stått opp hver dag de siste 4 årene med dagens regjering. Blir det AP nå, så må de ta med MDG som i dag har makt i Oslo, men får det på landsbasis. Skremmende spør du meg. De må også ta med rødt for å få flertall. Den usikkerheten der, gjør at det er lett å fortsette med dagens blåblå etter min mening. Støre har tidligere sagt at han ikke vil samarbeide med MDG. Det må antageligvis AP dersom de vil ta makten selv om de er for drøye for AP. Blir veldig mange kokker dersom AP SP SV MDG og Rødt skal danne regjering. Tar til takke med det vi har i dag da.

Anonymkode: 4e9d9...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...