Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 http://www.vgtv.no/video/146057/listhaug-moette-omstridt-islam-profil Anonymkode: 5289c...2b7
cherry coke Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Ja jeg så den. Jeg tåler ikke dama, men han der?? For en premietosk!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Det er ikke lett jobb å skal komme på "godfot" med gjengen der. Innvandrings- og integreringsminister er en tøff jobb uansett hvilket parti du kommer fra. Det ser du bare 3 min ut i den debatten. Hun har stor dose tolmodighet må jeg si. Anonymkode: 5289c...2b7
cherry coke Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Ja han der var bare veldig provoserende!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Han er jo helt idiot. Men, hun er søren ikke mye til intergreringsminister! For en skam! Ble flau av hele debatten, to drittunger som krangler. Anonymkode: 1eb68...d89
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Han er veldig provoserende, og FOR steining av homofile. Idiot !! Anonymkode: 75b95...908
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er jo helt idiot. Men, hun er søren ikke mye til intergreringsminister! For en skam! Ble flau av hele debatten, to drittunger som krangler. Anonymkode: 1eb68...d89 Hvorfor mener du at hun er en drittunge som krangler i denne debatten ? Anonymkode: 75b95...908
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 Jeg ble heftig provosert av kommentarfeltet hvor hele muslim Norge støtter denne dusten. Jeg er glad vi har Listhaug. Sånne som han og hans disipler er grunnen til at vi trenger Listhaug og ikke en haug med naive sosialister i regjering. Anonymkode: 1d753...f29
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #9 Skrevet 4. september 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble heftig provosert av kommentarfeltet hvor hele muslim Norge støtter denne dusten. Jeg er glad vi har Listhaug. Sånne som han og hans disipler er grunnen til at vi trenger Listhaug og ikke en haug med naive sosialister i regjering. Anonymkode: 1d753...f29 Ja, det er jo grusomt farlig med 3,7 % muslimer i et land. Og alle er de jo kliss like... (Vet du hva, hvis man skulle bedømme en nasjon eller gruppe etter å ha lest et kommentarfelt, så ville man fort tro at Norge var 5,5 millioner nynazister, og at obligatorisk skolegang slutta i 4.klasse her.) Anonymkode: 84c41...dfc
Gjest Darwinia:-) Skrevet 4. september 2017 #10 Skrevet 4. september 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble heftig provosert av kommentarfeltet hvor hele muslim Norge støtter denne dusten. Jeg er glad vi har Listhaug. Sånne som han og hans disipler er grunnen til at vi trenger Listhaug og ikke en haug med naive sosialister i regjering. Anonymkode: 1d753...f29 Har du kilde på at dette kommentarfeltet er representativt for den muslimske befolkningen? Ikke det, nei....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 Listhaug har veldig god tolmodighet. Han der var jo ikke god, ikke greide han å svare på noe heller, og blander sammen ting og ror så det fosser. Ros til Listhaug! Anonymkode: d7949...53e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 Heia Listhaug !!! vi trenger henne for å bekjempe slike radikale islamister som ham!!!! Anonymkode: cb437...fe5
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Listhaug har veldig god tolmodighet. Han der var jo ikke god, ikke greide han å svare på noe heller, og blander sammen ting og ror så det fosser. Ros til Listhaug! Anonymkode: d7949...53e Ja, så det. ,Gudbedre for et mas,datt ut til slutt,de hoppet fra ene emnet til det andre... var ikke bedre noen av de Anonymkode: a6128...ece
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #14 Skrevet 5. september 2017 9 timer siden, Darwinia:-) skrev: Har du kilde på at dette kommentarfeltet er representativt for den muslimske befolkningen? Ikke det, nei.... Han er leder for islam nett, så regner med at veldig mange muslimer liker han. Med de meningene han har, burde han aldri fått opphold i Norge. Anonymkode: 1d753...f29
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er leder for islam nett, så regner med at veldig mange muslimer liker han. Med de meningene han har, burde han aldri fått opphold i Norge. Anonymkode: 1d753...f29 Jeg kjenner flere muslimer, bl.a har jeg en veldig god venninne fra Iran, og de liker ikke denne mannen altså. Han er veldig spesiell, og det er gruppen hans Islam nett også, muslimer flest er ikke sånn som dette. Jeg har aldri møtte på muslimer som ikke ønsker å bli kjent, integreses og være en del av vårt samfunn. Jeg hører jo at det (kanskje særlig i Oslo?) er muslimer som er redd for at barna deres skal bli for norske, men det er overhodet ikke inntrykket jeg har i barnehage og skole her. Her er det til og med flere barn fra muslimske familier i menighetsbarnehagen, altså den med utvidet kristen formålsparagraf. De er såpass trygge på seg selv og sin oppdragelse av barna at de overhodet ikke føler seg truet av at barna også lærer om vår religion. Anonymkode: 6c16a...4e6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 Han, og mennesker med de samme synspunktene som ham, burde blitt kastet ut av landet for lengst. En skam at slike får taletid i norske medier! Heia Listhaug - vi trenger flere som henne! Anonymkode: b49d3...8fc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 Det er i grunn bra de får litt tid i media slike som har meninger som han, så det norske folk ser hva ministeren prøver å bekjempe. Anonymkode: 5289c...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå