Gå til innhold

Jente 16 knivstukket.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff barna er ikke trygge noen steder lengere. 

Vi bør begynne som andre land  låse skoleporten etter at barna har kommet.

 

Anonymkode: 72c6c...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk selv på akkurat den skolen for litt over 15år siden, og det var mye nark i omløp og elever hadde med seg våpen da også. Med andre ord så var det ikke så mye bedre før... Nå har ei jente, i konflikt med en annen (altså ikke tilfeldig), blitt knivstukket. Det er første jeg har hørt om der de siste 15årene i allefall. 

Tragisk hendelse, for all del, men ingen grunn til å tro at "armageddon" har kommet fordet...

Anonymkode: 775a2...7ab

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk selv på akkurat den skolen for litt over 15år siden, og det var mye nark i omløp og elever hadde med seg våpen da også. Med andre ord så var det ikke så mye bedre før... Nå har ei jente, i konflikt med en annen (altså ikke tilfeldig), blitt knivstukket. Det er første jeg har hørt om der de siste 15årene i allefall. 

Tragisk hendelse, for all del, men ingen grunn til å tro at "armageddon" har kommet fordet...

Anonymkode: 775a2...7ab

Eig med deg.

Jeg ble angrepet med kniv hjemme hos meg selv da jeg var på samme alder for over 20 år siden. Det er ikke noe nytt at slikt forekommer en sjelden gang.

Anonymkode: 76463...b87

Skrevet

 Uansett så er det ikke greit at barn blir skadet på skolen av folk som vandrer inn på skolen. 

Anonymkode: 72c6c...989

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Uansett så er det ikke greit at barn blir skadet på skolen av folk som vandrer inn på skolen. 

Anonymkode: 72c6c...989

Det er jo ingen som sier det er greit?

Jeg blir bare oppgitt over dem som tror at verden har blitt er farligere sted. 

Anonymkode: 76463...b87

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk selv på akkurat den skolen for litt over 15år siden, og det var mye nark i omløp og elever hadde med seg våpen da også. Med andre ord så var det ikke så mye bedre før... Nå har ei jente, i konflikt med en annen (altså ikke tilfeldig), blitt knivstukket. Det er første jeg har hørt om der de siste 15årene i allefall. 

Tragisk hendelse, for all del, men ingen grunn til å tro at "armageddon" har kommet fordet...

Anonymkode: 775a2...7ab

Det gjorde jeg og - russ i 2000!

Anonymkode: 63fa3...e20

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Uansett så er det ikke greit at barn blir skadet på skolen av folk som vandrer inn på skolen. 

Anonymkode: 72c6c...989

Det har da ingen sagt at det er. (Som en over også påpeker). Men uinviterte vandret inn i storefri den gangen også, og om ikke vi knivstakk hverandre i skoletiden så ble det da noen slåsskamper bak epletrærne. 

Tidene har ikke forandret seg så mye, det er bare "bedre" mediedekning nå. Blir bare små irritert over hysteri. "Lås inn barna" 😏 

Anonymkode: 775a2...7ab

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjorde jeg og - russ i 2000!

Anonymkode: 63fa3...e20

Liten verden 😊 

Gikk et år på frisørlinjen der i 2002 eller noe... (husker ikke helt nøyaktig)

Anonymkode: 775a2...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...