Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Uff barna er ikke trygge noen steder lengere. Vi bør begynne som andre land låse skoleporten etter at barna har kommet. Anonymkode: 72c6c...989
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Jeg gikk selv på akkurat den skolen for litt over 15år siden, og det var mye nark i omløp og elever hadde med seg våpen da også. Med andre ord så var det ikke så mye bedre før... Nå har ei jente, i konflikt med en annen (altså ikke tilfeldig), blitt knivstukket. Det er første jeg har hørt om der de siste 15årene i allefall. Tragisk hendelse, for all del, men ingen grunn til å tro at "armageddon" har kommet fordet... Anonymkode: 775a2...7ab
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk selv på akkurat den skolen for litt over 15år siden, og det var mye nark i omløp og elever hadde med seg våpen da også. Med andre ord så var det ikke så mye bedre før... Nå har ei jente, i konflikt med en annen (altså ikke tilfeldig), blitt knivstukket. Det er første jeg har hørt om der de siste 15årene i allefall. Tragisk hendelse, for all del, men ingen grunn til å tro at "armageddon" har kommet fordet... Anonymkode: 775a2...7ab Eig med deg. Jeg ble angrepet med kniv hjemme hos meg selv da jeg var på samme alder for over 20 år siden. Det er ikke noe nytt at slikt forekommer en sjelden gang. Anonymkode: 76463...b87
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Uansett så er det ikke greit at barn blir skadet på skolen av folk som vandrer inn på skolen. Anonymkode: 72c6c...989
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett så er det ikke greit at barn blir skadet på skolen av folk som vandrer inn på skolen. Anonymkode: 72c6c...989 Det er jo ingen som sier det er greit? Jeg blir bare oppgitt over dem som tror at verden har blitt er farligere sted. Anonymkode: 76463...b87
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk selv på akkurat den skolen for litt over 15år siden, og det var mye nark i omløp og elever hadde med seg våpen da også. Med andre ord så var det ikke så mye bedre før... Nå har ei jente, i konflikt med en annen (altså ikke tilfeldig), blitt knivstukket. Det er første jeg har hørt om der de siste 15årene i allefall. Tragisk hendelse, for all del, men ingen grunn til å tro at "armageddon" har kommet fordet... Anonymkode: 775a2...7ab Det gjorde jeg og - russ i 2000! Anonymkode: 63fa3...e20
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett så er det ikke greit at barn blir skadet på skolen av folk som vandrer inn på skolen. Anonymkode: 72c6c...989 Det har da ingen sagt at det er. (Som en over også påpeker). Men uinviterte vandret inn i storefri den gangen også, og om ikke vi knivstakk hverandre i skoletiden så ble det da noen slåsskamper bak epletrærne. Tidene har ikke forandret seg så mye, det er bare "bedre" mediedekning nå. Blir bare små irritert over hysteri. "Lås inn barna" 😏 Anonymkode: 775a2...7ab
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjorde jeg og - russ i 2000! Anonymkode: 63fa3...e20 Liten verden 😊 Gikk et år på frisørlinjen der i 2002 eller noe... (husker ikke helt nøyaktig) Anonymkode: 775a2...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå