Gå til innhold

SNUS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp slutta å røyke:bolledeig: Men har gått over til SNUS. Jeg snuser skruf fresh white. Det hjelper veldig på røyksugen, men jeg vet det ikke er så veldig mye bedre, så jeg trenger ingen leksjon på Det! 

Det jeg lurer på: Er det noen som vet om jeg får kjøpt Lab 22 evt Lab 24 på butikker i Norge og evt hvilken butikk? Det er den HVITE snusen, den du ikke blir brun på tennene/ i munnen av? De hadde den ikke på nærbutikken min....Har kjøpt den i Sverige bare, men det var i fjor. Litt langt å kjøre for å bare handle ett tårn med snus:klo:

Anonymkode: 0a34f...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om lab 22 og 24 men Epok er også en hvit snus. Jeg bruker epok strong mint. 

Gratulerer med røykeslutt da 😉

Anonymkode: cd216...e1c

Skrevet

Gratulerer med røykeslutt! 👏🏻 Godt jobbet!!

Men et tips (fra en som sluttet og røyke, og så snuset videre), 1) det er vanskeligere å kutte ut snusen. 2) Tennene dine blir gule/brune av den hvite også (trust me 😏) pga andre stoffer i snusen. Og tannkjøttet/tannhalsene blir etset bort 3) bruk heller nikorette tyggis (og/eller plaster) før du blir helt avhengig av snusen. Den er dyrere, man merker den mer (tygger istedenfor å bare la den ligge i leppen), og blir da etterhvert lettere å bytte ut med feks vanlig tyggis når du slutter helt. 

...Med mindre du liker å snuse, og ikke vil slutte med det da, da skal jeg ikke blande meg 🤗 

Anonymkode: 0762f...7f7

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...