Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Lukter den noe godt? Kan du beskrive lukten? Hvilken clean parfyme liker du best? Anonymkode: e4ca0...407
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Jeg har denne og den er god, men syns den kan være litt sterk lukt på. Det skal veldig lite til før den blir litt kvalmende, lukter sterk såpe (vanskelig å forklare noe nærmere i grunn). Liker mye bedre Fresh laundry fra Clean. Den er mye friskere syns jeg. Anonymkode: d4d1a...3a0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har denne og den er god, men syns den kan være litt sterk lukt på. Det skal veldig lite til før den blir litt kvalmende, lukter sterk såpe (vanskelig å forklare noe nærmere i grunn). Liker mye bedre Fresh laundry fra Clean. Den er mye friskere syns jeg. Anonymkode: d4d1a...3a0 Haha jeg kjøpte den warm cotton jeg... samboer var på taxfree og jeg bare satsa. Synes i grunn den var god... men den lukter akkurat som tøy man tar ut av tørketrommel!! Helt rart! Hehe... jeg merka også at en liten sprut var nok! Hmm får prøve den fresh laundry neste gang. Takk for svar. Hi Anonymkode: e4ca0...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå