Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Jeg hadde bursdag i sommer, rund dag. Her på jobben blir folk med rund dag alltid feiret veldig. Sjefen innkaller til feiring på det største møterommet, det kjøpes inn kake, holdes taler, gis gave fra arbeidsplassen pluss at kollegene alltid har klippet sammen en liten lysbildesekvens av bursdagsbarnet som vises frem. Nå har vi vært tilbake på jobb, og min bursdag har blitt forbigått i stillhet. En og annen kollega har sagt gratulerer med overstått, men ellers tyst. Jeg er på en måte litt lettet, men samtidig litt snurt og egentlig lei meg. Det er jo ingen big deal - dete r ellers hyggelig her på jobben med god tine og ok miljø, og jeg har jo blitt feiret privat av de jeg bryr meg om. Hva hadde du følt? Anonymkode: b1737...305
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Hadde nok blitt lei meg Det er jo en big deal når regelen er at det feires med brask og bram, og så ikke med deg. Vi gjør det samme her hos oss med runde tall. Dersom bursdag er i ferien feirer vi enten på forskudd eller på etterskudd. Anonymkode: 282ea...34a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 Jeg hadde blitt lei meg. Hadde følt at jeg ikke betydde så mye. Anonymkode: 35aac...6a3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Hvor gammel ble du da? Hos oss er det bare stor feiring når man runder 50 og 60. På andre runde dager må man stå for kake selv hvis man vil feire. Jeg har aldri likt å feire meg selv så jeg hadde blitt lettet over å ha blitt "glemt", men samtidig hadde det vært litt sårt å bli forskjellsbehandlet. Ikke lett det der. Anonymkode: a4dbf...61a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Lei meg hvis det var en rund dag som de hadde feiret for alle andre, ikke om jeg ble 30 og de andre hadde blitt feiret da de ble 50. Anonymkode: 8e650...98b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Hi her: Det er en rund dag som har blitt feiret for all de andre. Anonymkode: b1737...305
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 Jeg hadde blitt både lei meg og lettet. Hadd følt meg ubekvem med den type feiring, men ville også blitt lei meg hvis jeg ble oversett. Anonymkode: 9b144...fc0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #8 Skrevet 4. september 2017 Hvis det var i sommerferien hadde det vært litt rart med en storslått feiring på jobb en måned etterpå... Anonymkode: 18673...0e3
sug lut Skrevet 4. september 2017 #9 Skrevet 4. september 2017 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt over engang.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #10 Skrevet 4. september 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis det var i sommerferien hadde det vært litt rart med en storslått feiring på jobb en måned etterpå... Anonymkode: 18673...0e3 Det hadde den fornuftige delen av hjernen min også tenkt, men jeg hadde blitt lei meg likevel. Anonymkode: 8e650...98b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #11 Skrevet 4. september 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde den fornuftige delen av hjernen min også tenkt, men jeg hadde blitt lei meg likevel. Anonymkode: 8e650...98b Det er ikke uvanlig at man feirer senere enn selve dagen her, hvis bursdagen har vært i ferien eller bursdagsbarnet har vært bortreist. Arbeidsplassen har vært gjennom en flytte-og omorganiseringsprosess nå etter ferien, så jeg prøver å fortelle meg selv at det er derfor det har blitt glemt eller utsatt. Men nå har alt roet seg, så nå hadde det jo vært mulig. hi Anonymkode: b1737...305
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #12 Skrevet 4. september 2017 hadde også rund dag i sommer, og er forbigått i stillhet. dvs fikk sms fra alle kollegaene på dagen, da. men ikke den obligatoriske kakefesten da jeg kom tilbake. i går hadde kollega på naboavdelingen samme runde dagen - han ble feiret så det holdt i dag. kan ikke si det gjør meg stort :-) men så er jeg introvert og liker meg best i en krok for meg selv. Anonymkode: ee50a...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå