Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #1 Skrevet 4. september 2017 Jeg har ei jente på 8 som denne morgenen har løpt på do flere ganger, og det har bare kommet litt og litt. Det var blod i urinen. Men hun har ikke smerter i mage eller når hun tipser, og er i god form. Jeg ringer lege nå. Men.. litt delikat dilemma, som jo sikkert er vanlig, men nytt for min del. Hun har begynt å utforske seg selv med fingre. Hun fortalte meg det fordi hun ble redd da det begynte å svi en kveld. Jeg spurte om hun hadde gjort det igjen i går, og det hadde hun. Så det er jo mulig at det er det som skaper problemer. Jeg vil jo ikke skape skam eller noe, så jeg sier bare at det er helt vanlig, ikke farlig, men at det alltid skal skje privat, ingen andre skal gjøre det og hun må ha rene hender.. Så litt todelt spørsmål. Er blod i urinen vanlig ved UVI ( hun har ikke hatt det før) og møter jeg denne nye "fasen" på riktig måte? Anonymkode: 62535...5cc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #2 Skrevet 4. september 2017 Blod i urinen kan være uvi ja. Dere må levere urinprøve i dag. Vanlig onani skulle ikke gi uvi. Mulig hun har hatt fingrene ved rompa...? Håper hun blir bra fort! Anonymkode: c75e5...012
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #3 Skrevet 4. september 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blod i urinen kan være uvi ja. Dere må levere urinprøve i dag. Vanlig onani skulle ikke gi uvi. Mulig hun har hatt fingrene ved rompa...? Håper hun blir bra fort! Anonymkode: c75e5...012 Hun vil jo ikke gå så veldig i detalj..og det har jeg ikke behov for heller men hun sier at hun er innenfor i sjeden. Derfor fikk hun en liten rift der tidligere i uken. Jeg ser for meg at hun kanskje gjør det når hun ikke er ren på fingrene, og at det da kan bli spredd bakterier. Det kan også være at blodet kommer fra en rift og ikke UVI, men hun har jo hatt hyppig vannlatning denne morgenen. Får i alle fall passe på at neglene alltid er godt klippet. Ahh.. hvor er Trond Viggo når man trenger ham? ;D HI Anonymkode: 62535...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå