Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Jeg er ekstremt nedfor i kveld. Føler at jeg ikke har åpnådd noe i livet. Ja en slags midtlivskrise:( har tre barn med to forskjellige fedre. Tjener ganske godt men har ett yrke mange ser ned på. Har romslig økonomi og ett nedbetalt hus. Men huset ser ikke ut! Må pusses opp ganske så mye. I tillegg er det min manns.. så i teorien eier jeg ikke nåla i veggen, er overvektig og har hele 3000 kroner på sparekontoen 😭 Kjenner at livet er litt mye nå og at jeg bare graver meg lenger og lenger ned. Har kun en person som jeg anser som min venninne. Utad er det mange som kanskje tror at ting står bra til, men jeg er bare fake føler jeg. Flere som har det slik? Anonymkode: 2415d...01f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Virker som om du trenger å rydde opp en del i livet. Du trenger trygghet - sørg for å kjøpe deg inn i huset dere bor i. Hvis mannen ikke vil det, da bør du kjøpe deg noe annet som kan sikre deg. Sørg for at du ikke har gått i den klassiske kvinnefella økonomisk hvis det skulle bli slutt mellom deg og mannen. For all del - IKKE bruk av dine penger til å pusse opp et hus du ikke eier. Og sørg også for at dere deler likt mtp. interiør, hverdagsutgifter osv. ut fra hvor mye dere tjener. Overvekten din kan du gjøre noe med hvis du vil. Det kan også hjelpe på depresjon. Ikke fokuser så mye på vekten, men bestem deg for en livsstilsendring hvor du skal fokusere på at du spiser sunt hver dag og at du begynner å trene. Ta en prat med mannen din, finn en måte som gjør at dere begge blir sikret ved et ev. brudd. Det er når man elsker hverandre man bør sørge for fremtiden ved et ev. brudd. Skulle noe skje med mannen din så risikerer du å bli hjemløs hvis han har barn som arver han og dere ikke er gift. Sikre deg selv og begynn å gjøre endringer i livet ditt som gjør at du får det bedre. Kanskje også ta en tur til legen og fortelle hvordan du faktisk har det for tiden og be om hjelp om du trenger det. Anonymkode: e3c76...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå