Gå til innhold

I kveld takket jeg for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 mnd siden møtte jeg en mann på nettet. Ble hodestups forelsket, og dermed "blind".

Han bor 10 mil unna og pga jobb og unger går det gjerne en og to uker mellom hver gang vi treffes. Jeg har alltid reist til han da huset mitt er under stor oppussing.

I kveld valgte jeg å takke for meg. Pga avstanden avtalte vi at jeg skulle være hos han fra i går lørdag til mandag. Ved 19 tiden spør han plutselig om jeg skulle hjemover i kveld, jeg sa at det kom an på han og jobb osv. Nei han hadde ingenting før utpå dagen.

Så går det 10 min, også sier han "jeg får se hva xxx skrev i meldinga", tar opp mobilen og "leser". Da var det visst et spm fra en kollega om han kunne gjøre han en tjeneste på jobb i morgen tidlig. Må tilføye at mobilen hadde ligget på bordet siden morgenen, og ingen sms kom som jeg registrerte.

Noe ved kroppsspråket hans sa at han løy. Slik var det også for to uker siden, avtalte fredag til søndag, men da måtte han brått jobbe lørdag, så jeg kunne ikke komme før lørdag.

Jeg er nok bare ei lettlurt mus som han kan bruke, så derfor sendte jeg en sms hvor jeg takket for meg. Føler meg brukt og lurt. Slo av mobilen en stund, og når jeg slo den på lå det en sms med ??? , og det var 3 tapte anrop fra han. Alt i meg sier at jeg kun blir brukt. Hvordan ville dere tolket en slik situasjon? Overreagerer jeg?

Anonymkode: e2850...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å snakke med han?

Anonymkode: c3e52...619

Skrevet

Du sendte bare en sms og stakk?

Hva med litt muntlig kommunikasjon når dere likevel var i samme rom?

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Hvis han ringer igjen så ta telefonen å snakk med han. Men kkke ta kontakt med han 

Anonymkode: a9134...542

Skrevet

Hvis jeg hadde fått besøk av en jeg virkelig liker og ønsker å være sammen med, og som jeg ikke har sett på to uker, og som i tillegg har reist 10 mil for å være med meg, ville jeg aldri i verden sagt ja til "plutselige ting på jobb". Jeg ville gjort alt i min makt for at denne personen jeg virkelig liker fortsatt skal gidde å reise 10 mil for å være med meg.

Skrevet

Har han fremdeles profil på datestedet?

Jeg er enig med Fru Banderas. I tillegg synes jeg du skal stole på magefølelsen din. Dette er andre gang det skjer, du sier at det er noe med måten han sier ting på og kroppsspråket hans når han gjør det som sier deg at han lyver.

Anonymkode: fdd20...9a8

Skrevet

Ikke fortell meg han bor i Oslo, ikke derifra men er 57år??

Anonymkode: 9cf8f...148

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette minner meg om en fra Oslo men han er 46..

Anonymkode: 9b0ec...d15

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei bor ikke i Oslo, bor veldig usentralt. Han er i 40 årene. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Okei, godt det ikke er samme mann. Men det kan være samme type.. for han sa også det var mye jobbrelatert som viste seg å være kontakt med andre damer. Han avviste med på flekken på en veldig kald og arrogant måte. 

Skrevet
13 timer siden, Fru Banderas skrev:

Hvis jeg hadde fått besøk av en jeg virkelig liker og ønsker å være sammen med, og som jeg ikke har sett på to uker, og som i tillegg har reist 10 mil for å være med meg, ville jeg aldri i verden sagt ja til "plutselige ting på jobb". Jeg ville gjort alt i min makt for at denne personen jeg virkelig liker fortsatt skal gidde å reise 10 mil for å være med meg.

Enig! Samtidig mener jeg du bør snakke med han. Fortell hva du føler og hør hva han sier. Dere er voksne , dere må da kunne prate sammen. 

Anonymkode: ebbf1...1a9

Skrevet

Jesus..

Jeg har så mye sympati med de stakkars mennene på denne planeten. Vi kvinner forventer at de er tankelesere, synske og tilber jorden vi går på. Slutt å vær så fordømt dramaqueen. 

Anonymkode: b8613...1ac

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

43 og bor i Vestfold?

Anonymkode: bfcbc...1cf

Skrevet

Stol på magefølelsen. En forelsket mann hadde holdt deg der så lenge som mulig. 

Eller så har han angst for ting som blir for alvorlig. 

Anonymkode: b2db9...9f6

Skrevet

Jeg synes godt du kunne ha sagt noe til ham, rett ut, mens dere var i samme hus. Sånn bortsett fra det hadde jeg nok gjort nøyaktig det samme som deg: Sagt takk for meg, dette gidder jeg ikke. 

Løgn, vingling, vag hinting og uklar kommunikasjon der han sier en ting med ord og noe annet med kroppspråk og handlinger er drepen for et forhold. At han dikter opp situasjoner på jobben nærmest for å bli kvitt deg er ikke et godt tegn. Jeg tror du har tatt den rette avgjørelsen.

Skrevet

Tror du tok rett avgjørelse. Uansett hvorfor han «lyver» så virker han ikke særlig interessert.

Anonymkode: 2f98c...336

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

For 3 mnd siden møtte jeg en mann på nettet. Ble hodestups forelsket, og dermed "blind".

Han bor 10 mil unna og pga jobb og unger går det gjerne en og to uker mellom hver gang vi treffes. Jeg har alltid reist til han da huset mitt er under stor oppussing.

I kveld valgte jeg å takke for meg. Pga avstanden avtalte vi at jeg skulle være hos han fra i går lørdag til mandag. Ved 19 tiden spør han plutselig om jeg skulle hjemover i kveld, jeg sa at det kom an på han og jobb osv. Nei han hadde ingenting før utpå dagen.

Så går det 10 min, også sier han "jeg får se hva xxx skrev i meldinga", tar opp mobilen og "leser". Da var det visst et spm fra en kollega om han kunne gjøre han en tjeneste på jobb i morgen tidlig. Må tilføye at mobilen hadde ligget på bordet siden morgenen, og ingen sms kom som jeg registrerte.

Noe ved kroppsspråket hans sa at han løy. Slik var det også for to uker siden, avtalte fredag til søndag, men da måtte han brått jobbe lørdag, så jeg kunne ikke komme før lørdag.

Jeg er nok bare ei lettlurt mus som han kan bruke, så derfor sendte jeg en sms hvor jeg takket for meg. Føler meg brukt og lurt. Slo av mobilen en stund, og når jeg slo den på lå det en sms med ??? , og det var 3 tapte anrop fra han. Alt i meg sier at jeg kun blir brukt. Hvordan ville dere tolket en slik situasjon? Overreagerer jeg?

Ja, du overreagerer

Det normale her hadde vært dialog.

Anonymkode: 9c2d8...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...