Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Sønnen min har ikke så mange venner å det er egentlig bare to han leker mye med sånn han har gått i barnehage med.Han ene går han i klasse med og den andre gutten går i en annen klasse men de er like gamle.Begge går i 1.klasse. Han gutten som han ikke går i klasse med var bestevennen til sønnen min i barnehagen og de var alltid ilag.De er fortsatt en del sammen på skolen. Blir det feil å innvitere han i bursdagen når de ikke går i samme klasse? Hadde selvsagt ikke levert innvitasjonen på skolen. Sønnen min har veldig lyst at han gutten skal komme i bursdagen hans ettersom de er gode venner,men så var det disse reglene for hvem vi skal innvitere da Skal også selvsagt innvitere alle guttene i sønnen min sin klasse. Anonymkode: 45c87...7c3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Ikke noe å lure på - inviter den andre kompisen også Anonymkode: 0e975...6f7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Selvfølgelig kan han invitere en fra en annen klasse også. Anonymkode: 31853...1df
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Det går helt fint 😊 Inviterer alle jentene i klassen, i tillegg to- tre jenter som er gode venninner 😊 Anonymkode: 38057...7ea
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Ja det går fint. På vår skole får vi til og med dele ut sånne invitasjoner på skolen, så lenge vi ber under 1/3 av guttene/jentene i hver av paralellklassene. Og alle i egen klasse selvfølgelig. Anonymkode: ca410...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå