Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Fikk utrolig vondt mellom skulderbladene, mest på venstre siden. Gjør kjempevondt å ligge. Prøvd utallige stillinger, men alle gir smerter. Det beste er å sitte rett opp og ned med føttene lavt (strekker i ryggen når jeg tar føttene opp). Så i en uke nå har jeg sittet i sofaen og sovet. Jeg er trøtt og sliten... Det gjør også vondt å gå og bruke armene. I forkant av dette har jeg hatt senebetennelse i venstre arm. Når jeg klemmer på det såre punktet i ryggen, får jeg pulserende smerte i venstre albue, så det er nok en sammenheng. Hvordan blir man kvitt en slik muskelstrekk da? Gode råd mottas gjerne. Anonymkode: 11275...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, oslofrk skrev: Legebesøk Joa, men leger gir bare naproxen o.l, og det får jeg uten resept selv. Anonymkode: 11275...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joa, men leger gir bare naproxen o.l, og det får jeg uten resept selv. Anonymkode: 11275...aa2 Jeg stivner endel i nakken og det er vondt. 2 paracet + 1 ibux ble jeg anbefalt av min lege, og for meg hjelper det veldig godt. Kanskje du må til fysioterapeut eller lignenede for å få løst det opp på lenger sikt Anonymkode: c629a...dfd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Kom deg til kiropraktor Ev. naprapat. Anonymkode: 3563d...98b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg stivner endel i nakken og det er vondt. 2 paracet + 1 ibux ble jeg anbefalt av min lege, og for meg hjelper det veldig godt. Kanskje du må til fysioterapeut eller lignenede for å få løst det opp på lenger sikt Anonymkode: c629a...dfd Går på 4 Paracet a 1 g , samt 4 voltarol a 25 mg i døgnet. Har henvisning tilfysio (for nakken), men det er mange ukers ventetid. Noen som har god erfaring med naprapat? Anonymkode: 11275...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kom deg til kiropraktor Ev. naprapat. Anonymkode: 3563d...98b Gått til kiropraktor tidligere og synes problemet kommer fort tilbake. De knekker i 2 minutter. Men hva om musklene er årsaken til låsningen. Kiropraktorer går jo ut i fra at skjelettet er problemet?! Tenkte også på naprapat, og hvilke erfaringer folk har med det... Anonymkode: 11275...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Går på 4 Paracet a 1 g , samt 4 voltarol a 25 mg i døgnet. Har henvisning tilfysio (for nakken), men det er mange ukers ventetid. Noen som har god erfaring med naprapat? Anonymkode: 11275...aa2 Jeg brukte bare paracet før jeg var hos legen, men merket stor forskjell når jeg tok ibux i tillegg. Jeg bruker gjerne ibux gele og i tillegg når det er som verst. Ille at det er så lang ventetid hos fysioterapeut Anonymkode: c629a...dfd
*Miss Marple* Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Fysioterapeut. I morgen. Du kan jo ikke ha det sånn. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 4 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Fysioterapeut. I morgen. Du kan jo ikke ha det sånn. God bedring. Takk! Får høre om jeg kan få en akuttime hos fysio/naprapat i morgen 😌 Anonymkode: 11275...aa2
oslofrk Skrevet 4. september 2017 #11 Skrevet 4. september 2017 Jeg har mye trøbbel med nakken og etter flere år har jeg funnet ut at kombinasjon av Paracet, forsiktig bevegelse (øke blodtilførsel) og deretter avslapningsteknikker funker best for meg
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #12 Skrevet 4. september 2017 Du må komme deg til en naprapat, de er mye flinkere med muskulære ting enn en kiropraktor. Anonymkode: 7a61e...ce6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #13 Skrevet 4. september 2017 Osteopat! Elsker osteopat! Etter å ha prøvd ALT og ALLE i fylket ble jeg tipset om en osteopat da jeg skulle til en mauellterapeut. Han sa "du har prøvd alt jeg noensinne ville funnet på å foreslå for deg, men jeg ser ikke osteopat i papirene dine?" Så jeg fikk time til en, og gudbedre. Helt nytt liv! Anonymkode: 2d2fd...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå