Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Er det flatt eller mye bakker? Er ikke kjent i Oslo. Skal komme meg fra Aker brygge til Ullevål. Greit å sykle eller bør jeg ta bussen? Noen som er kjent i Oslo? Anonymkode: 3cafc...9f7
the amazing spidermamma Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Jeg tror jeg ville tatt bussen. Men det kommer jo an på hvor god form du er i. Du har kanskje hørt uttrykket 'Oslo-gryta', og det stemmer ganske bra med hvordan Oslo er utformet. På Aker brygge er du i bunnen av gryta og må sykle oppover mesteparten av veien. Og det er heller ikke særlig godt tilrettelagt for syklister i den første delen av turen din.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Takk for svar. Jeg er middels trent. Men da vil det bety 4-5 km i oppoverbakke? Anonymkode: 3cafc...9f7
the amazing spidermamma Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Det er vel kanskje mest det at det er litt kronglete, mye tverrgater med lyskryss, fotgjengere, trikk og trafikk som gjør at det går tregt nedi sentrum. Kanskje noen har en god rute å foreslå for deg?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #5 Skrevet 4. september 2017 Jeg hadde sykla Anonymkode: 3c91e...c65
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Ettersom du ikke er kjent i Oslo og ikke et vant til å komme deg rundt der, ville jeg tatt buss. Mye trafikk å forholde seg til, i tillegg til forgjengere, trikkeskinner, selve trikken (med forkjørsrett stort sett overalt og med lang bremselengde) osv osv. Anonymkode: b23d9...14c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #7 Skrevet 4. september 2017 Hadde sykla, men hvis du ikke er kjent så er det lettest å ta trikk/buss. Anonymkode: 30b8f...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå