Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Hvordan er det? Er det stor forskjell på å ha 2 mot for 1? Vurderer å få en kattunge,har en katt på 1 år fra før 😊 Anonymkode: 2e3c2...ba1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Det er kjempefint. Morsomt å se dynamikken mellom dem. Det er ikke så mye mer jobb, men økte kostnader selvfølgelig. Betalte 6500 kr for kattepensjonat i sommer. Anonymkode: 01740...332
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Jeg har 4 stykker🙊 Går utrolig fint❤️Merker liten forskjell fra 1 til 4, foruten at kostnader med mat, vaksiner ect øker...ja Åsså skal alle sammen kose samtidig😂 Anonymkode: 40048...700
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Har 3 stk. De godtar hverandre, men har aldri vært venner. Ligger aldri sammen eller er ute sammen eller leker sammen. Men de bor her alle 3 og har det fint Anonymkode: 1c2bb...d44
FruLesehest Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Vi har 2 stykk. Fikk de på samme tid, men de er ikke i slekt. De passer på hverandre, koser med hverandre, lekesloss og jager andre katter bort fra eiendommen vår sammen. Rett og slett helt topp å ha to. Selvsagt litt mer utgifter, men d betaler seg i lykkelige katter.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Hadde 3stk. Den ene, moren til de to andre har alltid vært en sær og rar katt men etter hun fikk unger ble hun enda værre. Da bestemte hun seg for å flytte inn hos naboen. Hun forgudet den katten, skjemte den bort etter alle kunstens regler så ikke rart den flytta inn. Hun flyttet og kunne ikke ta med katten, vi tok den tilbake men pus skulle bare inn til den nye naboen. Nå er den hennes, hun som hatet katter har blitt helt kattegal. Sær og rar er den enda, men der er hun bare sær og rar i positiv betydning. De to andre kattene har det supert sammen. Koser, leker og sloss sammen. De er helt ulike av personlighet, en er super kosete og den andre er rastløs. Den er rundt oss hele tiden, men er ikke en katt som ligger på fanget. Hjelper til med klesvask, vask av hus, hagearbeid osv. Nesten så den sitter på snøfresen når jeg freser om vinteren, den andre flytter seg ikke fra peisen vinterstid. Kunne ikke vært foruten noen av de, de er så herlige begge to. Anonymkode: efd1c...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå