Gå til innhold

Fortkortelse/kallenavn til Olivia


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gått for? Ble visst mange Oliviaer i samme omgangskrets plutselig, så jeg vurderer å teste ut et slags kjælenavn på min som blir litt lettere å rope på lekeplassen :nigo:

Forslag? 

Anonymkode: 1432b...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livia 

Lilli 

Oli

Anonymkode: 4833f...42f

Skrevet

Ollie og Bollie har jeg hørt. 

Anonymkode: d5cbc...3af

Skrevet

Min Olivia blir kalt Livi:) 

Anonymkode: e0782...d4c

Skrevet

Liv/Liva

Anonymkode: dcd5b...bd7

Skrevet

Må jo bli Liv da da. Som på Home and away hehe

Anonymkode: 2b129...8ec

Skrevet

Hadde sagt olivia, så kan heller de andre ha kallenavn ;-) kallenavn på barn.. vet ikke jeg. Hørt jojo om Jonathan og toffer om Kristoffer.. høres helt banalt yt og de henger ofte igjen når de blir voksne..

Anonymkode: afdf3...60b

Skrevet

Danskene bruker Liva

Anonymkode: 922ca...f8f

Skrevet

Her kaller bror lillesøster for Ollie. Hun liker ikke det i det hele tatt. Mens hun selv kaller broren sin for John eller Jonas. Han heter Jonathan... 

Anonymkode: 836e1...8a2

Skrevet

Storebror kaller lillesøster for Livia eller Lia 😍. Han er snart 3år.

Anonymkode: 50d4f...f1c

Skrevet

På engelsk er de vanlige forkortelsene Liv og Livia.

Skrevet

Hva med å bare si Olivia ? Jeg får helt mark når en som heter Isabella i slekta blir kalt Bella 😵

Anonymkode: 2b129...8ec

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å bare si Olivia ? Jeg får helt mark når en som heter Isabella i slekta blir kalt Bella 😵

Anonymkode: 2b129...8ec

Helt enig!

Anonymkode: afdf3...60b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å bare si Olivia ? Jeg får helt mark når en som heter Isabella i slekta blir kalt Bella 😵

Anonymkode: 2b129...8ec

Enig,bedre med Isi ;)

Anonymkode: 94f3d...e16

Skrevet

Jeg synes kallenavn er koselig! 

Kaller min datter ofte Isa. Hun heter Louisa. 

Anonymkode: 6e1a7...19a

Skrevet

Olivia'n min går under kallenavnet Ollis😂

Skrevet

Takk for mange gode forslag. Mulig vi ender opp med en av disse, får se hva som klinger bra her hjemme. Ha en fin kveld damer! 

Anonymkode: 1432b...147

Skrevet

Om jeg får en datter en gang skal hun hete Olivia, og ha Ivi som kallenavn. :) 

Anonymkode: 96aa8...f9e

Skrevet

Vår Olivia på 10 år har visst fått kallenavnet "Lova" på skolen. To Olivia der, hvor vår har sitt navn, og andre er "Liva" 😊

Anonymkode: b13e2...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...