Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Hva ville dere gått for? Ble visst mange Oliviaer i samme omgangskrets plutselig, så jeg vurderer å teste ut et slags kjælenavn på min som blir litt lettere å rope på lekeplassen Forslag? Anonymkode: 1432b...147
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Livia Lilli Oli Anonymkode: 4833f...42f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Ollie og Bollie har jeg hørt. Anonymkode: d5cbc...3af
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Min Olivia blir kalt Livi:) Anonymkode: e0782...d4c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Liv/Liva Anonymkode: dcd5b...bd7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Må jo bli Liv da da. Som på Home and away hehe Anonymkode: 2b129...8ec
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Hadde sagt olivia, så kan heller de andre ha kallenavn ;-) kallenavn på barn.. vet ikke jeg. Hørt jojo om Jonathan og toffer om Kristoffer.. høres helt banalt yt og de henger ofte igjen når de blir voksne.. Anonymkode: afdf3...60b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 Danskene bruker Liva Anonymkode: 922ca...f8f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #11 Skrevet 4. september 2017 Her kaller bror lillesøster for Ollie. Hun liker ikke det i det hele tatt. Mens hun selv kaller broren sin for John eller Jonas. Han heter Jonathan... Anonymkode: 836e1...8a2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #12 Skrevet 4. september 2017 Storebror kaller lillesøster for Livia eller Lia 😍. Han er snart 3år. Anonymkode: 50d4f...f1c
Pobie Skrevet 4. september 2017 #13 Skrevet 4. september 2017 På engelsk er de vanlige forkortelsene Liv og Livia.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #14 Skrevet 4. september 2017 Hva med å bare si Olivia ? Jeg får helt mark når en som heter Isabella i slekta blir kalt Bella 😵 Anonymkode: 2b129...8ec
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #15 Skrevet 4. september 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å bare si Olivia ? Jeg får helt mark når en som heter Isabella i slekta blir kalt Bella 😵 Anonymkode: 2b129...8ec Helt enig! Anonymkode: afdf3...60b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #16 Skrevet 4. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva med å bare si Olivia ? Jeg får helt mark når en som heter Isabella i slekta blir kalt Bella 😵 Anonymkode: 2b129...8ec Enig,bedre med Isi Anonymkode: 94f3d...e16
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #17 Skrevet 4. september 2017 Jeg synes kallenavn er koselig! Kaller min datter ofte Isa. Hun heter Louisa. Anonymkode: 6e1a7...19a
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. september 2017 #18 Skrevet 4. september 2017 Olivia'n min går under kallenavnet Ollis😂
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #19 Skrevet 4. september 2017 Takk for mange gode forslag. Mulig vi ender opp med en av disse, får se hva som klinger bra her hjemme. Ha en fin kveld damer! Anonymkode: 1432b...147
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #20 Skrevet 4. september 2017 Om jeg får en datter en gang skal hun hete Olivia, og ha Ivi som kallenavn. Anonymkode: 96aa8...f9e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2017 #21 Skrevet 4. september 2017 Vår Olivia på 10 år har visst fått kallenavnet "Lova" på skolen. To Olivia der, hvor vår har sitt navn, og andre er "Liva" 😊 Anonymkode: b13e2...ecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå