Gå til innhold

Hvis du måtte leve av dine kreative evner,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tjene til livets opphold som kunstner i en eller annen form. Hva hadde du gjort da? Jeg hadde, bortsett fra å sulte ihjel, vært sanger tror jeg, eller tekstilkunstner.

Anonymkode: 4c9f0...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ekstremt lite kreativ, men kunne nok klart meg som konditor. 

Anonymkode: 8de8f...98f

Skrevet

Da hadde jeg hatt store problemer. Tror, som personen over, at det måtte ha blitt konditor - men hadde neppe skapt sammen til livets opphold på det. Muligens strikket plagg.

Anonymkode: c532a...219

Skrevet

Jeg er kokk/matkunstner så det hadde gått fint. Er i tillegg veldig flink med strikking.

Anonymkode: 1913b...3f2

Skrevet

Prøver å gjøre det akkurat nå! Jeg er sanger og holder konserter, gir sangtimer, holder kurs i sangteknikk og leder kor. Det ser ut til å gå greit foreløpig - jeg har ca 20% inntekt fra en fast stilling i tillegg, men den håper jeg å slutte i.

Kunne også ha tenkt meg noe med tekstil, helst bunadtilvirker eller redesign av klær. 

Anonymkode: 89461...eac

Skrevet

Da hadde jeg startet som klovn og underholder i barnebursdag. Jeg kan lage ballongdyr og blåse flammer også, så kunne jeg leve på rester av bursdagskake og stukket til meg ei flaske Solo og noen risboller under ballongbuksene :D 

Anonymkode: 26778...6a3

Skrevet

Bildekunstmaler

Anonymkode: f40df...a7b

Skrevet

Bra spørsmål: får en til å tenke litt over sine mange sider - som en kanskje ikke tenker over til vanlig;)

Vanskelig spørsmål, ihvertfall for meg som ikke er så kreativ. Kan verken strikke, sy, tegne eller synge. Tror jeg hadde satser på å skrive erotiske noveller altså😁

Skulle jeg laget noe for å selge måtte jeg satset på julepynt. Har solgt tidligere slike personlige julekuler. Veldig sesongbetont, men trøsten får være at sesongen begynner tidligere for hvert år;)

Kunne også gravert diverse, som f.eks glass, kopper, vaser etc.  Har - ifølge andre ihvertfall- pen håndskrift og kan calligrafi.

Anonymkode: c0bc8...601

Skrevet

Måtte nok blitt forfatter da. Men redd for at jeg hadde sultet lenge før jeg ev. kunne leve av det ;)

Kunne nok ha strikket litt ved siden av, men det verdsettes jo ikke høyt nok til at man kan leve av det.

Anonymkode: c4d2f...b80

Skrevet

Det gjør jeg. Er musiker. Spiller og underviser. Lever greit på det. Men det er mye ettermiddag, kveld og helg, så ikke ideelt med tanke på familie. Om jeg skulle vært innen for noe annet ville jeg gjerne skrevet/diktet. 

Anonymkode: 5d511...686

Skrevet

Dans, men det gjør jeg allerede! 😊

Anonymkode: 82a39...b78

Skrevet

Forfatter, uten tvil. Jeg har nettopp fullført en ungdomsroman og holder nå på med språkvask, men jeg er veldig usikker på om jeg tør å sende den inn til et forlag..

Anonymkode: 17171...2ab

Skrevet

Geriljabroderi👍 Eller vanlige broderier. 

Skal lage et nå til ei venninne , hvor det står; 

Det er ikke så jævla koselig! 

Skrevet

Fotograf, forfatter, kunstner, kokk, konditor.

Anonymkode: dbe5d...059

Skrevet

Da hadde jeg forsøkt å finne en jobb der jeg kunne bruke kreativiteten min på å finne huller i andres logikk, som måter å omgå lover og regler på, måter å misforstå en tekst på øl. På det området er jeg dyktig og kunne gjøre en god jobb.

Anonymkode: 347ee...19d

Skrevet

Jeg kan få ethvert rom til å skinne, så jeg ville valgt å style boliger for salg. 

Anonymkode: 70bc0...854

Skrevet

Prøver på det nå. Utdanner meg som filigran sølvsmed. 

Anonymkode: b4d95...a75

Skrevet

Elsker å være kreativ, har en liten barndomsdrøm om å bli klesdesigner ☺️

Anonymkode: 39bda...f57

Skrevet

Heldigvis skjønte jeg allerede i barneskolen at mine kunstneriske evner er fraværende. Jeg satset derfor på matte,fysikk,kjemi og er glad nå for det. Om jeg måttet være kunstner,ville jeg gått under den første måneden.

Anonymkode: 8885c...e13

Skrevet

Hva regnes som kreative evner da? Jeg er nyhetsjournalist, det er kanskje ikke så veldig kreativt, men kunne jo satset på mer reportasjearbeid. 

Ellers hadde det vært moro åbli blomsterdekoratør, men da hadde jeg måtte lære mye først. 

Anonymkode: dce6a...345

Skrevet

Jeg hadde muligens sultet. Måtte eventuelt blitt forfatter. Eller kanskje klovn, som en annen nevner over her. Jeg eier ikke rytme, er tonedøv og kan ingen former for håndarbeid.

Anonymkode: 38e50...ae3

Skrevet

Kunne tenkt meg å sy. Har sydd noe, men det er vanvittig mye jeg ikke kan. Men har ikke tålmodigheten som må til for å komme dithenn at jeg kunne levd av det😂😂😂 vil bare være flink med en gang.

Anonymkode: 2989b...a5e

Skrevet

Hadde strikket 😀

Anonymkode: d7b5b...3e2

Skrevet

konstruert gammeldagse seilbåter av tre med godt skjulte moderne fasiliteter. 

dessverre er det et meget smalt marked, så jeg hadde nok gått konk og sultet ihjel. 

Anonymkode: de25f...cd0

Skrevet

Jeg har en kunstutdannelse, men er ikke flink nok til å livnære meg av det. Dette måtte vært som festplanlegger eller noe. Jeg er veldig kreativ på det området, og elsker å planlegge, og komme med nye løsninger som folk ikke har sett før 😊

Anonymkode: d74d5...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...