Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Jeg vil bytte fra p-piller til et sikrere og mer langtidsvirkende prevensjonsmiddel. Valget står mellom spiral og p-stav. Synes begge deler virker litt guffent, både å sette inn og ta ut. Vil noen dele erfaringer? Hvordan er det å gå rundt med et implantat i armen? Anonymkode: 5c072...8db
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Hei jeg kan kun hatt pstav, aldri hatt spiral! Men jeg var veldig fornøyd med pstaven! Jeg fikk ingen blødningsforstyrrelser ved innsetting, og hadde mensen på besøk en skjelden gang, men da i veldig små mengder! Det er fort gjort å både sette inn implantatet, og bytte/ ta den vekk! Man får bedøvelse først, så kjenner ingen ting😀 Par minutter, så er det gjort, og mesteparten av tiden går med på å vente på at bedøvelsen virker😅 Staven ligger under huden, så man kjenner den om man klemmer på! Men ikke ubehagelig eller vondt! Håper det ga deg svar på noe av det du lurte på😅 Anonymkode: 71423...8a1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Jeg satte nylig inn p-stav for andre gang. Altså, byttet ut den jeg hadde hatt i tre år. Jeg har vært veldig fornøyd. Hadde blødninger i starten, litt strevsomt. Men når det gikk over var det veldig greit. Merker ikke at den er der, tenker ikke over den i hverdagen. Jeg kunne sikkert hatt spiral og, men jeg har ikke turt enda... Orker ikke tanken på å ha noe oppi der. Anonymkode: 1ae44...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå