Gjest grønteple Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 På fredag fikk vår 10 åring lov til å sitte alene på fotballpub og se på Norge-kampen..... På pub!?! Skjønner ikke at det er mulig..... 😟😨
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Vet du hvilken pub bør du annmelde de for å la mindreårig være der alene. Og om du er tøff sier du fra til barevernet at far ikke er egnet omsorgsperson. Anonymkode: e5ccf...8e4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du hvilken pub bør du annmelde de for å la mindreårig være der alene. Og om du er tøff sier du fra til barevernet at far ikke er egnet omsorgsperson. Anonymkode: e5ccf...8e4 Vær litt forsiktig med å slenge ut av deg råd som kan føre til en vond konflikt som til syvende og sist vil gå ut over et barn. Her er det ganske mange faktorer som spiller inn. Sier ikke at dette var greit gjort, men fotballpuben her jeg bor er en pizzeria hvor det også serveres øl og vises fotball. Et familiested, aldri fyll. HI bør innkalle eksen til en samtale på familievernkontoret og prøve å snakke med ham om dette, ikke fyre fra hofta. Anonymkode: 01c30...42b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vær litt forsiktig med å slenge ut av deg råd som kan føre til en vond konflikt som til syvende og sist vil gå ut over et barn. Her er det ganske mange faktorer som spiller inn. Sier ikke at dette var greit gjort, men fotballpuben her jeg bor er en pizzeria hvor det også serveres øl og vises fotball. Et familiested, aldri fyll. HI bør innkalle eksen til en samtale på familievernkontoret og prøve å snakke med ham om dette, ikke fyre fra hofta. Anonymkode: 01c30...42b Han var ikke ute med familien. Dette var en mindreårig som var alene. Jeg gir de råd jeg vil. Ser du gjør det samme. Anonymkode: e5ccf...8e4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Faren var der ikke? Hvis faren var der er det ikke så mye å skrike for. Anonymkode: 54d21...2e9
Gjest grønteple Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Faren var der ikke? Hvis faren var der er det ikke så mye å skrike for. Anonymkode: 54d21...2e9 Hadde han vært der med pappaen sin hadde jeg jo ikke reagert! Kjenner jeg må roe meg og tenke litt før jeg gjør noe som helst....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han var ikke ute med familien. Dette var en mindreårig som var alene. Jeg gir de råd jeg vil. Ser du gjør det samme. Anonymkode: e5ccf...8e4 Jada, du gir de råd du vil. Og jeg gir deg det rådet at det ikke nødvendigvis er så lurt å oppmuntre til dramatiske reaksjoner uten å kjenne alle detaljer. Hvis det blir en stor konflikt mellom foreldrene, er det barnet det vil gå ut over, og det finnes kanskje andre og mindre aggressive måter å gå fram på. Anonymkode: 01c30...42b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 2 minutter siden, grønteple skrev: Hadde han vært der med pappaen sin hadde jeg jo ikke reagert! Kjenner jeg må roe meg og tenke litt før jeg gjør noe som helst.... Men hva slags sted er dette? Er det en brun pub med høy glassføring, hyl og skrik? Da er det naturligvis ikke bra. Som jeg har skrevet i et annet innlegg, er puben her vi bor mer som en pizzarestaurant med storskjerm å regne, og faktisk ikke et sted det hadde vært et problem om en tiåring satt alene en liten stund. Sier ikke at det hadde vært greit, men at det heller ikke hadde vært noen katastrofe. Men nå aner jeg altså ikke hva slags sted ditt barn satt, og i hva slags selskap. Anonymkode: 01c30...42b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Er det 18årsgrense på pub? På alle puber? Er det et serveringssted der man også får kjøpt mat og familier også er? Det er vel flere steder en får kjøpt alkohol, men som også slipper inn mindreårige som kjøper pizza og brus? 🤔 Anonymkode: b131a...a52
Gjest grønteple Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 Det er en fotballpub/pizzarestaurant. Har uansett snakket litt med 10 åringen og han var der med en kompis av far så har roet meg ned nå!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 Hysteri! Anonymkode: db461...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå