Gå til innhold

Hvordan ser ditt drømmebad ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nytt. Tenker sandfargede fliser på gulvet, eike-innredning og vegger malt med våtromsmaling. Rullesten i dusjen og fliser på veggene i dusjsonen. Badet er 15 kvm. så trenger ikke tenke på plassen. Noen råd til meg? Lyst å linke til bilde av DITT drømmebad?

Anonymkode: 51d26...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bygge enda et om noen år. Tenker som deg, sandfarget fliser, gjerne store fliser. Hvit innredning, dobbel servant, dobbel dusj, badekar og god skapplass. Gjerne hylleplass bak speil. Jeg har googlet bad, på Instagram og Pinterest. Kommer jeg over noe jeg liker, screenshoter jeg og legger i mappe. Ingen jeg har funnet som er perfekt, men ser noen små ting her og der som utgjør det hele til sammen.

Anonymkode: a2eae...e0e

Skrevet

Gulv i varierende blåfargete fliser. Lysere flislagte vegger. Badekar! Og hjørnedusj i stedet for dusjkabinett. Innredning med minst mulig kanter og kroker med tanke på renhold. Hvitt. Stor vask med godt fall i bunden og vegghengt do. Jevn belysning i rommet. Ekstra lys ved speil. Hyllesystem i børstet stål. Matchende knagger.

Anonymkode: 490dc...97c

Skrevet

Jeg er ikke begeistret for store bad, men vil gjerne ha fin utsikt fra badekaret.

Gulvet bør ha slett belegg, ikke fliser, rullesten eller andre ting som er vanskelig å vaske og på sint lån gi lekkasje.

Med 15 m3 til rådighet ville jeg delt det i 3. Et lite toalett med bare en liten håndvask ved siden av. Et dusjrom også med toalett og vask +plass til å henge brukte håndklær og et baderom med badekar, toalett, speil, tradisjonell baderomsinredning god plass til oppbevaring og så videre.

Anonymkode: 6d255...572

Skrevet

Glemte å si at det bare skal brukes av to voksne. Ungene får sitt eget.

Anonymkode: 51d26...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...