Yellow Brick Road Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Denne tråden er for oss som tør å innrømme at vi fremdeles ser på disse programmene, ikke for alle som føler for å fortelle at de ikke ser på (men som ofte vet forholdsvis mye om dem likevel... ) og heller ikke om dem som bare skal slenge dritt om enkeltpersoner. Jeg begynner: Jeg tror at dette blir en fin sesong med interessante deltagere, det er synd at noen må ut allerede neste gang. Jeg synes godt at de kunne fått noen flere programmer før avstemningen begynner. Jeg er litt skeptisk når dommerne strør om seg med høye karakterer i begynnelsen. Når de deler ut 9ere i første program, hva slags karakterer skal de finne fram når deltagerne begynner å bli virkelig gode da... Jeg ble positivt overrasket over Trude Drevland, ikke for å være den beste danseren, men personligheten hennes, så ut som om de andre deltagerne likte henne godt også. Håper hun får være med en stund! "Nå har jeg statistisk sett sånn omtrent 12 år igjen å leve, hva er vel bedre enn å danse seg inn i dem" Herlig. Jeg har ikke noe forhold til henne, bortsett fra avisoverskrifter, men jeg håper hun får være med en stund. En annen jeg ikke kjenner noe til er han Paradise Hotell-fyren, Grunde het han vel? (Orker ikke å google det). Jeg møtte fordommene mine mot folk som deltar i det programmet (som jeg faktisk ikke har sett, bare lest overskrifter om), for han så jo ut som en normal, hyggelig fyr. God til å danse var han også. Jeg har ingen favoritt ennå, og vil ikke si noe om dem jeg synes var dårligst i går. De får få en sjanse til å bli litt bedre først.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Synes det var k j e d e l i g . Anonymkode: 83a38...6ca
vildejenta Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Geir syns jeg var stiv som en stokk så tror ikke han kommer til å være med så lenge. Men det er mange som liker han blant de som stemmer så blir spennende å se. Trude har jeg litt annen oppfatning om enn deg, jeg syns hun virket usikker og vimsete når de filmet henne. Akkurat som om hun prøvde intenst å ikke se i kamera. Fikk ikke så godt inntrykk av henne. Men hun er litt sånn motsetning til de andre deltakerne. Marna liker jeg godt, og håper hun kommer lengre opp på lista etterhvert. Jeg ble også veldig overrasket over hvor mange 9'ere som ble delt ut og hvor mange som fikk over 30 poeng samlet. Det er ganske mange program framover så de har jo liksom ikke den samme motivasjonen når de får høye poengsummer fra starten. Så klart var de flinke, men forhåpentligvis utvikler de seg positivt etterhvert som de lærer mer men på poengskalaen er det da ikke mer å hente.
*Miss Marple* Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Jeg tenker at de ga poeng ut fra forutsetningene og ikke for selve dansen, da jeg nekter å tro at alle de hæl-tå trinnene og det andre de pirker på var på plass i går. I år vet jeg faktisk hvem de fleste er, bortsett fra han paradisefyren og han fra Skam (veldig rart å ha med en profesjonell danser forresten), og jeg syns Tommy Steine overrasket. Men han får kanskje problemer i de latinske dansene. Og Jorunn Stiansen ble jeg glad av å se på. Jeg koser meg med SVD jeg.
Yellow Brick Road Skrevet 3. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2017 Enig, jeg ble også glad av å se Jorunn tilbake. Samme artige jenta, men antageligvis med litt mer ballast. Enig når det gjelder Tommy Steine også, av en eller annen grunn hadde jeg forventet at han skulle være stiv som et stokk, eller noe veldig nær.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 2 timer siden, *Miss Marple* skrev: Jeg tenker at de ga poeng ut fra forutsetningene og ikke for selve dansen, da jeg nekter å tro at alle de hæl-tå trinnene og det andre de pirker på var på plass i går. I år vet jeg faktisk hvem de fleste er, bortsett fra han paradisefyren og han fra Skam (veldig rart å ha med en profesjonell danser forresten), og jeg syns Tommy Steine overrasket. Men han får kanskje problemer i de latinske dansene. Og Jorunn Stiansen ble jeg glad av å se på. Jeg koser meg med SVD jeg. Men han fra Skam, er breaker og hip hop danser. Han kan jo overhodet ikke selskapsdans. Min datter er og hip hop danser. Skulle hun danset selskapsdans, så hadde hun virkelig sliti. Vi ser på, siden min datter, danser med han fra Skam. Anonymkode: 8c7eb...c32
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Jeg synes det var mye bedre enn på lenge!! Helt fantastisk nivå på utøverne og det var magisk å få inn Anders som programleder. Ble mye mer morsomt og uformelt! Var mye småting som var forandret på og det til det bedre. Om forrige sesong var terningkast 3+ var dette 5+. Vet nesten ikke hvordan det skulle blitt bedre, så veldig nært en 6'er😉👍🏻👏🏻😃 Anonymkode: cac1e...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå