Gå til innhold

Gravid på cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett barn på 1 år, ammer fortatt litt på dag og natt. Bruker cerazette og har ikke hatt blødninger siden jeg startet på dem for vel 6 mnd siden. Men fikk plutselig smått angst for å være gravid. Har ingen symptomer eller noe men hvordan vet man at man ikke er gravid når man bruker cerazette? Må man drive å ta testet i tide og utide?

Anonymkode: 80879...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, man må nesten teste... har selv et barn som ble oppdaget i uke 16... 😊

Anonymkode: 0c9c2...15f

Skrevet

Jeg ble gravid på cerazette, testet fordi jeg var mer hormonell en vanlig. Jeg var gravid i uke 9+3 då jeg fant det ut. 

Skrevet

Jepp!

derfor har vi to veldig tette barn.....:) 

jeg fullammer og gikk på cerazette. Testet fordi mannen mente at jeg hadde symptomer på graviditet. Hadde ikke fått igjen mensen etter forrige fødsel. Var mellom 8 og 10 uker på vei da vi fant ut.

Etterpå ble det kobberspiral og så zipp på mannen!!

Anonymkode: 973e3...5dd

Skrevet

Har gått på disse snart ett år.... Har tatt test 1 gang da jeg hadde glemt en pille eller to.

Holder på å overtale mannen til å sterilisere seg... var veldig villig etter første ble født...

Anonymkode: ab25a...79d

Skrevet

Skal kjØpe en test i morgen. Blir helt nervøs her, flere barn er ikke aktuelt :-/

Skrevet

Takk Gud! Testen var negativ! Tror jeg aldri vil ha sex igjen. Livredd for å bli gravid 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...