Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Hva har du, da? Og hva slags vase? Jeg har en turkis vase med gullris, to blå Ikea Stockholm med hhv såpeurt og reinfann, en gammel kaffeboks med røsslyng og et par-tre småvaser med avknekk fra hagen. Anonymkode: 111d8...eb9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 Ja. To med roser og en med blomster fra hagen Anonymkode: 3a9cc...52d
Kira Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Jeg kjøper meg en til to buketter med blomster hver lørdag. Som regel forskjellige typer, men denne gangen ble det to buketter med lyserosa roser. Blomster gjør meg glad, og det er min lille luksus hver helg 😊
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Ja. Roser fra mannen i glass vase Anonymkode: 03d88...581
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 Ja En vase med treblomster fra Nederland og en vase med latex roser Anonymkode: f1f37...40d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Kjøper to buketter hver fredag. Nå har jeg hvite roser i en roségull farga vase og en lyserosa bukett i en stor rund glassvase Anonymkode: 3a036...13a
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 Ja nydelige langstilkede roser fra mannen, de står i en glassvase.
frk Nilsen Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Ja, kjøper som regel roser på Rema hver lørdag. Holder hele uken Nå har jeg en vase med hvite roser og en høy vase med liljer.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 En rød rose i et blått kjøkkenglass Fant ingen vase som var liten nok. Anonymkode: 1b1af...d1a
*Miss Marple* Skrevet 3. september 2017 #10 Skrevet 3. september 2017 Nydelige gammelrosa roser som ble kjøpt på Coop for over en uke siden. De står i en enkel blank glassvase. Jeg kjøper egentlig lite blomster om sommeren, men om vinteren blir det som regel en bukett til helgen.
Modesty Blaise. Skrevet 3. september 2017 #11 Skrevet 3. september 2017 Jeg har en stor bukett sommerasters fra egen hage i et alto vase. Også har jeg noen, eller ganske mange, oransje roser i noen hvite Eva-solo vaser.
amandine Skrevet 3. september 2017 #12 Skrevet 3. september 2017 Jeg har en gren fra syrinhortensiaen i en høy art nouveau - vase, og så har jeg roserester fra hagen i små sølvvaser..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #13 Skrevet 3. september 2017 Jeg er på ferie, så ingen blomster hjemme. Men har en kähler-vase med trollhassel fra hagen. Bytter dem ut noen ganger i året, liker ikke når de blir tørre og grå. I sommerhalvåret har jeg stort sett bare hage- og villblomster i vase. Nå begynner det snart å bli glissent i hagen, så da kjøper jeg blomster 2-3 ganger i mnd (de holder nesten alltid over ei uke). Jeg elsker liljer, peoner og tulipaner😍 Anonymkode: 7f1f4...2be
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #14 Skrevet 3. september 2017 Jeg har to buketter akkurat nå. Fikk en på jobb da jeg byttet avdeling. Veldig stor og høy bukett som ikke passer i noen vase... Så fikk jeg en svær rosebukett fra mannen i går, for han hadde oppført seg utrolig dårlig på fredag. Men den ser jeg på med bismak da...minner meg bare om hvor dust han var. Ellers kjøper jeg veldig sjelden blomster selv. Skjønner ikke dere som bruker hudre- eller tusenvis av kroner på blomster hver måned! Anonymkode: e6e1b...0ab
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #15 Skrevet 3. september 2017 Nope Har tre planter i stua - to orkideer og en grønn plante. Kjøper avskårne blomster til vase en gang i måneden kanskje. Anonymkode: 088b7...a2b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #16 Skrevet 3. september 2017 Har en glass vase med rosa roser på spisebordet, sammen med høye glass lysestaker med kubbelys på. Anonymkode: ddf99...4b9
frk Reddik Skrevet 3. september 2017 #17 Skrevet 3. september 2017 har flotter meg til helgen med 7 små roser fra plantasjen (19,90) i et kjøkkenglass. står på nattbordet mitt.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2017 #18 Skrevet 3. september 2017 Solsikker i min Lovesong Kähler vase🌻
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #19 Skrevet 3. september 2017 Jeg har: En svær bukett med blant annet Dahliaer, kornblomster, phlox, scabiosa +++, i en gammel glassvase arvet etter farmor En stor bukett med rosa roser i en stripete vase arvet etter mormor Erteblomster i blått, rosa og lilla fra hagen, i en liten vase i gråaktig marmor Div Zinniaer fra hagen i en liten glassvase Vurderer å gå ut og plukke noen store Cafe au Lait- Dahliaer som venter på meg i hagen også Jepp, jeg er en blomsterskrulle Anonymkode: c31d3...6cf
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #20 Skrevet 3. september 2017 Har blå tistel i en glassvase som har godteskål i bunnen. Min exmann fnøys når jeg hadde satt blomster på bordet, han ble rimelig sur når fotograften som skulle ta bilder av huset for salg sa det var så pent. Det blir faktisk bilde av blomstene i prospektet, vi måtte ha noen stemningsbilder og det ble blomstene. Har sjeldent blomster,mpga min exmann var så allergisk, nå skal jeg ha masse fremover. Har noen unger som er veldig glad i blomster. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, men litt rare blomster syns jeg er kule. Anonymkode: 2c330...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå