Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #1 Skrevet 3. september 2017 Jeg klarer ikke å trykke like på bilder av folk med duckface og rumpen struttende ut. Synes det er så pinlig å se på, særlig når det er godt voksne folk. Lange, kleine kjærlighetserklæringer får jeg meg heller ikke til å like. Hva med deg? Anonymkode: 4b783...486
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #2 Skrevet 3. september 2017 At Facebooks retningslinjer tolererer altfor mye hatprat. Anonymkode: 39fc2...082
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #3 Skrevet 3. september 2017 Barnas bursdager. Synes det holder plenty å gratulere alle som har bursdag. Anonymkode: 4227f...0ab
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Jeg misliker hele FB. Jeg er der fordi det er mye informasjon rundt ungenes aktiviteter jeg må få med meg. Synes det i grunn er hyggelig å se "ikke-oppstilte-bilder" i ny og ne da. Det flaueste er filter på bilder. Spesielt i fjor med den blomsterkransen fra snap. De så virkelig ikke ut som seg selv. Anonymkode: 41bf3...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå