Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Hvordan har dagen din vært? Bra her. Har ny jobb som jeg trives godt i. Bra med mannen og snart baby. I dag har jeg shoppa og gått tur med hunden. Anonymkode: 2b881...2d6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Flaska er tom. Filmen er slutt. Ellers fint. Anonymkode: cf6dc...2a2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Så lenge jeg ikke tenker over hvordan jeg har det så har jeg det noenlunde bra Er langvarig syk, uvisst hva årsaken er, blir dårligere og får mer problemer med smerter osv. pga. at jeg ikke greier å være aktiv. Økonomien går ikke sammen. Bor et sted jeg ikke ønsker å fortsette å bo, har lite nettverk her. Men sånn ellers har jeg hatt en grei dag til tross for at jeg har vært ganske dårlig Har handlet og vasket en maskin med klær (som jeg må huske å henge opp før jeg legger meg) og satt på og tømt oppvaskmaskinen. Sånn sett en ganske aktiv dag - når man ikke lenger kan legge listen så høyt, ha-ha. Anonymkode: c4fc1...369
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Endelig nypult!!😄 Ikke ofte med 2 små barn.... Anonymkode: f0ec4...a88
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 Dagen har vært ok, jeg ble skrevet ut fra sykehus og er veldig glad for det. Har derimot hatt og har en del smerter, så jeg er sliten og lei av det. Jeg ønsker meg noen timer fri fra smertene. Skal uansett ikke klage, det er bra å få være hjemme! 😊 Anonymkode: 17599...64b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #6 Skrevet 3. september 2017 Litt usikker egentlig. På den ene måten har jeg det kjempefint fordi jeg endelig har fått begynne med det jeg har ønsket meg i mange år, men jeg savner de på den gamle jobben min. Jeg må finne meg en ny jobb, noe jeg syns er litt skummelt fordi det må være noe nytt og utenfor mitt kompetansefelt. Dagen har egentlig vært fin, men det er mange tanker som kverner for tiden Anonymkode: fdcd3...152
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #7 Skrevet 3. september 2017 På den ene siden har jeg det veldig bra. Nye oppgaver og kollegaer på jobb, nygift, barnehagestarten for minste har gått supert. På den andre siden har mannen vært en egoistisk dust de siste ukene. Skylder på stress, men herregud! Anonymkode: bd983...39b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Takk som spør,jeg har det fint. Gleder meg til å kjøpe bil denne uka og skal til tannlegen på tirsdag,ender opp blakk på fredag tenker jeg 😂 god søndag til deg Anonymkode: 3ab79...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå