Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Eller så må jeg ha veldig lav IQ! Når jeg leser fagstoff, så husker jeg INGENTING! jeg kan lese tre sider to ganger uten å kunne besvare et spørsmål som handler om hva jeg har lest, som f.eks hva er et økosystem... Jeg er elendig i matte, men er kløpper i språk, norskfaget og skriving/grammatikk. Ellers er jeg helt ubrukelig jo!:( Anonymkode: c2bf4...506
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Har du prøvd tankekart? Det har hvertfall hjulpet meg gjennom mange år på høyskolen! Matematikk er et fag man ikke kan pugge seg til! Der er det mengdetrening som gjelder! Regne, regne og atter regne, forsøke å se sammenhengen mellom tallene, så løsner det etterhvert😅 Hilsen ei som en gang var elendig i matte, men nå er revisor🙈 Anonymkode: bac12...ea7
Gjest Antarctica Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Kanskje du har en annen læringsstil? F eks hvis du har såkalt auditiv læring, så vil du huske bedre det du har lyttet til. Skal du lære naturfag, kan det i så fall være lurt å bruke naturfilmer og Newton-programmer i stedet for bøker!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #4 Skrevet 3. september 2017 Hi her.. jeg husker absolutt best det jeg hører, lærer best i timene på skolen. Noe helt annet enn når jeg setter med ned hjemme. Jeg har aldri hørt om auditiv læring, dette er noe jeg skal undersøke mer!:) Og tankekart har jeg prøvd, men synes det tar for lang tid å holde på med det.. Anonymkode: c2bf4...506
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #5 Skrevet 3. september 2017 YouTube er fantastisk. Her kan man lære det utroligste. Animasjon og lyd. Anonymkode: 6facd...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå