Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Min bror fikk for over et år siden et barn. Foreldrene er 24, etablerte, ferdig utdannet. Som tante til barnet trodde jeg vi ville få nær kontakt. Men usnsett hvor mye vi er sammen, er det som om mor til barnet bare skal ha barnet for seg selv. Det resulterer i at hun holder barnet for seg selv, så mye hun kan (barnet går nå, men mor passer på å rope på henne for at hun skal komme tilbake). Om barnet går i retning en av oss andre i rommet (ikke foreldrene), kommer mor å henter barnet, slik at barnet ikke får anledning selv til å søke kontakt, se hva som skjer. De var til oss for litt siden og vi fikk besøk av andre i familien vår som ikke hadde sett barnet før. Denne jenta på 23 gikk ned på kne og sa "så det er du som er Ida?" til barnet. Da kom mor til barnet igjen å løftet opp barnet og satt seg med henne i sofaen. Hilste ikke eller sa ingenting. Jeg bare lurer på hva dette er for noe. Mor til barnet snakker ikke med barnet når vi møtes, men lager grimaser og blåser i ansiktet hennes. Ingen kommunikasjon. Jeg tenker litt sånn småsnakk: "se, her er leker" "nå er det mat", "skal vi gå å skifte bleie", osv. Føler bare at ingen andre skal få bli kjent med barnet så lenge mor er til stede og undrer på oppførselen der. Hva tenker du? Anonymkode: 3707d...3c5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Høres meget spesielt ut Anonymkode: 6c9d4...09a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres meget spesielt ut Anonymkode: 6c9d4...09a Ja, gjør det ikke...? Hva tenker du om det? Er det noe vi kan gjøre? hi Anonymkode: 3707d...3c5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, gjør det ikke...? Hva tenker du om det? Er det noe vi kan gjøre? hi Anonymkode: 3707d...3c5 Vente til de får barn nr 2? Da har de mer å henge fingrene i. Anonymkode: b9639...c9d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vente til de får barn nr 2? Da har de mer å henge fingrene i. Anonymkode: b9639...c9d Hehe, den tanken har slått meg. La oss håpe det ikke blir for lenge til, slik at barnet kan få gjøre litt som hun selv vil. hi Anonymkode: 3707d...3c5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 Jeg lurer litt på hva min bror tenker, men vil ikke si noe. Jeg har jo ingenting med det. Men finner det veldig merkelig. Har selv barn og det er flere små barn i familien. Dette skiller seg bare veldig ut. hi Anonymkode: 3707d...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå