Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Ja, livet ble ikke som man håpet på. Det er hvertfall sikkert. Sjelden er vel begrepet førti, feit og ferdig mer treffende enn på meg. Anonymkode: b7d80...815
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Alder får man ikke gjort så mye mer. Alt det andre du er misfornøyd med kan du vel fikse på? Anonymkode: 45777...7d1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 Det kunne jeg sikkert. Men nå er det bare tungt. Skulle ønske valgene mine som ung hadde vært klokere. Har utdannelse, jobb, mann og barn. Men likevel er det så mye som mangler. Ting jeg ikke får gjort noe med. Har lyst til å bo for meg selv, med ungene. Men pga omstendigheter går ikke det nå. Pga sykdom i hans familie regner jeg med at han jeg er gift med går rakt i kjelleren om jeg presenterer skilsmisse nå. Anonymkode: b7d80...815
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kunne jeg sikkert. Men nå er det bare tungt. Skulle ønske valgene mine som ung hadde vært klokere. Har utdannelse, jobb, mann og barn. Men likevel er det så mye som mangler. Ting jeg ikke får gjort noe med. Har lyst til å bo for meg selv, med ungene. Men pga omstendigheter går ikke det nå. Pga sykdom i hans familie regner jeg med at han jeg er gift med går rakt i kjelleren om jeg presenterer skilsmisse nå. Anonymkode: b7d80...815 Jeg tenker at du må først fremst ta vare på deg selv, så du klarer å ta vare på barna dine. Om forholdet ditt ikke er bra, må du ta ansvar. Om d betyr at du må gå fra mannen, så får d bli slik. Hans reaksjon er ik ditt ansvar... lykke til 😊 Anonymkode: 4c22f...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå