Gå til innhold

FML

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, livet ble ikke som man håpet på. Det er hvertfall sikkert. Sjelden er vel begrepet førti, feit og ferdig mer treffende enn på meg.

Anonymkode: b7d80...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder får man ikke gjort så mye mer. Alt det andre du er misfornøyd med kan du vel fikse på?

Anonymkode: 45777...7d1

Skrevet

Det kunne jeg sikkert. Men nå er det bare tungt. Skulle ønske valgene mine som ung hadde vært klokere. Har utdannelse, jobb, mann og barn. Men likevel er det så mye som mangler. Ting jeg ikke får gjort noe med. Har lyst til å bo for meg selv, med ungene. Men pga omstendigheter går ikke det nå. Pga sykdom i hans familie regner jeg med at han jeg er gift med går rakt i kjelleren om jeg presenterer skilsmisse nå.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kunne jeg sikkert. Men nå er det bare tungt. Skulle ønske valgene mine som ung hadde vært klokere. Har utdannelse, jobb, mann og barn. Men likevel er det så mye som mangler. Ting jeg ikke får gjort noe med. Har lyst til å bo for meg selv, med ungene. Men pga omstendigheter går ikke det nå. Pga sykdom i hans familie regner jeg med at han jeg er gift med går rakt i kjelleren om jeg presenterer skilsmisse nå.

Jeg tenker at du må først fremst ta vare på deg selv, så du klarer å ta vare på barna dine. Om forholdet ditt ikke er bra, må du ta ansvar. Om d betyr at du må gå fra mannen, så får d bli slik. Hans reaksjon er ik ditt ansvar... lykke til 😊

Anonymkode: 4c22f...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...